Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet
ting som irriterer meg grenseløst er politikken og reaksjonene innenfor piratvirksomhet her på forumet.

6829111[/snapback]

på hvilken måte? svak/sterk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ting som irriterer meg grenseløst er politikken og reaksjonene innenfor piratvirksomhet her på forumet.

6829111[/snapback]

6829144[/snapback]

Nå må du gi deg. Hvis jeg skriver piratkopiering mer enn to ganger i en post får du en ukes ferie.

Skrevet

6829111[/snapback]

6829144[/snapback]

i morgen skal eg skrive en lang stil om mine meninger med eksempler i hytt og gever...

i egen tråd i kategorien "tilbakemeldinger om forumet"

Skrevet

Hater det så jævli når vekkeklokka ringer om morran.

Hater det så jævli når jeg må gå tidlig til sengs om kvelden, for å prøve å unngå å hate så jævli at vekkeklokka ringer om morran.

Hater kjøpesentere med gamle kjerringer som går sakte.

Hater egentlig mye forskjellig.

Skrevet
Når jeg hører om folk som har forlatt hundene/kattene sine i villmarka. Slike folk burde blitt pisket  :mad:

6831908[/snapback]

Har hørt om folk som etterlater dyr i byen, men ikke ute i villmarken ... Faen, nå ble jeg skikkelig forbannet! Møkka mennesker!

Skrevet
Helt funksjonsfriske folk som tror at rullende fortau er til for at de skal slippe å gå. GRRRRR  :mad:

6834051[/snapback]

Sånn seriøst, hva faen? Rullefortau er digg.

Skrevet

Enig med Isbilen. Eller de små-kamikaze-ungene som alltid løper mot retningen på rullefortauene når du har 5 minutter til gaten i enden av flyplassen stenger.

Skrevet
Har du opplevd å ha det travelt på en større flyplass, og det står en klynge feite idioter midt i rullefortauet? Da tror jeg du skjønner hva jeg mener.

6834084[/snapback]

Feitinger != funksjonsfriske. :wee:

Skrevet

Slenger meg på den over!

For øyeblikket hater jeg de som skal være tøffe og eplekjekke mot folk de aldri har møtt før. Personen sa noe sånt som: "skal du ha bank eller? ikke prøv å kødd med meg, jeg kan få alle her til å banke deg" -uten at jeg hadde sagt noe som helst fornærmende til vedkomne! :hrm:

Opplevde dette senest i går, og jeg holdt på å gjøre noe jeg ville angret på! :ohmy:

Skrevet (endret)
Jeg blir irritert når jeg ser innlegg som ikke inneholder punktum eller komma i det hele tatt.
Enig det ser helt mongo ut og man skulle trodd at folk som skriver uten punktum og komma er ca 4 år og det er jo helt umulig og lese pga du må rette setningene selv Endret av ZeroMac
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...