Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noe imot jentefotball, så lenge de aldri viser det på tv. Har heller ikke noe imot kvinnelige dommere, så lenge de ikke er med bare for å fylle kvoten, og det betyr at de ikke blir med i det hele tatt :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Irriterer meg over misbruken av ordet UFO.

Det betyr uidentifisert flygende objekt, ikke flygende tallerken :hrm:

Eksempel her

9178102[/snapback]

Mye mulig jeg er teit. Men heter det ikke flyvende?

Skrevet
Jeg er egentlig ikke for dødsstraff, men når jeg leser om fanger med livstid som dreper fengselsansatte med en make-shift kniv - da blir jeg sur.

9178570[/snapback]

Dødsstraff er en fin ting i grunn: man blir kvitt problememakerne og sparer penger.

Skrevet (endret)
Kan vi ikke bare tømme Australia og prøve på nytt?

9178692[/snapback]

Hvorfor tømme Australia når Antarktis allerede er tomt?

Red.: Eller så kan vi jo gjenoppta slaveriet.

Endret av Skarstad
Skrevet
Red.: Eller så kan vi jo gjenoppta slaveriet.

9178740[/snapback]

God idé. Da kan jo du ta deg en tur til Afrika, mens jeg bygger noen gasskamre og henter noen jøder. :)

Nei, grow up, people. "Thou shalt not kill". De eneste fornuftige ordene i Bibelen, og en ganske enkel regel å leve etter. :)

Skrevet

Skal vi ta en Asimov og bryte ned regelen og se på alle unntakene? Hva med å drepe en person for å hindre at to dør? Hva med å drepe noen i selvforsvar? Hva med å drepe et menneske som forbryter seg mot et barn?

Det finnes dessverre ingen enkle løsninger til kompliserte problemer.

Skrevet

Det som også irriterer meg grenseløst er fjortissjenter som er uvenner, men LIKEVELL skriver "Denne jenta er såååå sOet <<33<33<3<33<3 ELSKER DEEEEEEEEEEEEEG<333333".

FY FAAN, sånt blir jeg KVALM av!

Skrevet
Jeg er egentlig ikke for dødsstraff, men når jeg leser om fanger med livstid som dreper fengselsansatte med en make-shift kniv - da blir jeg sur.

9178570[/snapback]

Dødsstraff er en fin ting i grunn: man blir kvitt problememakerne og sparer penger.

9178679[/snapback]

Ja, du kan jo tenkte deg selv hvordan det hadde vært å bli dømt til døden for et lovbrudd du ikke har gjort. Det må være utrolig digg. Sitte å vente på døden når du vet du har alt på det rene.

Skrevet
Ja, du kan jo tenkte deg selv hvordan det hadde vært å bli dømt til døden for et lovbrudd du ikke har gjort. Det må være utrolig digg. Sitte å vente på døden når du vet du har alt på det rene.

9180915[/snapback]

Det må da ikke nødvendigvis gjelde enkeltovertredelser, men idioter med dusinvis av dommer på samvittigheten er det bare å plante en kule mellom øya på.

Skrevet

9178570[/snapback]

9178679[/snapback]

9180915[/snapback]

Ja, du kan jo tenkte deg selv hvordan det hadde vært om en gal drapsmann kom ut etter 5 år, eller rømte og så voldtok og torturerte familien din. Det kan skje.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...