Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Irriterer meg over klovner som lager egne musikkvideoer med klipp ala NARUTO VS SASKUE eller runescape etc...jeg ville bare finne musikkvideoen til Korn - Evolution på youtube siden jeg husker at den er skikkelig stilig, men ikke faen at jeg fant den FAKTISKE musikkvideoen.

edit: fant den på google video. Faen til dårlig bildekvalitet det var på streamesider for et par år siden.

Endret av Cowboy Bob
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Folk over 12år som bruker ord som: Tards.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

At jeg ble stoppet i Tollen på vei fra Sverige. Sure tollvakter, ransaking av bil og en time med stress!

Og hva ville de? Sjekke for narkotika. Jaja, de gjør ihvertfall jobben sin godt.

Skrevet

:wee:

Men neida, heldigvis valgte vi å bruke opp det som vi overstridet på kvoten, men det så uansett ut som kvote-delen kun gikk på tommelfinger-regler og at narkotika-sjekken var litt mer alvorlig.

Skrevet (endret)

Halvparten av innlegget ditt var på engelsk. Fei først for din egen dør.

Engelsk? Hva har det med saken å gjøre? Jeg snakket om dialekt.

Folk over 12år som bruker ord som: Tards.

Så folk under 12 år bruker dette utrykket ofte? Ja du vet det vel....

Endret av WarpX
Skrevet (endret)

Åja, så en norsk dialekt er verre enn å prate engelsk på et norsk forum?

Skjønner.

Edit: Second thought: Eller... nei, jeg skjønner ikke.

Endret av Ajaco
Skrevet

Engelsk? Hva har det med saken å gjøre? Jeg snakket om dialekt.

HAHA, er det mulig? Snakk om å vri seg unna. Det er liksom bedre med et heeeelt annet språk enn dialekt? Det er like idiotisk.

Man har i det minste mulighet for å forstå engelsk. Det er mange fler som forstår engelsk enn sær dialekt fra Vennesla, f.eks.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...