Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting til; folk som uten grunn slenger ut tragiske kommentarer, et eksempel; "synes synd på deg hvis du ikke synes synd på han."

Måtte ta den med. :new_woot:

Skrevet

En ting til; folk som uten grunn slenger ut tragiske kommentarer, et eksempel; "synes synd på deg hvis du ikke synes synd på han."

i'm lovi'n dis ;) ;)

Skrevet

i'm lovi'n dis ;) ;)

Hvorfor?

Skrevet

Bebiser på fly.

På det alt for varme og alt for fulle flyet fra Stavanger til Trondhjem via Bergen for noen timer siden, hadde jeg en kakofoni av hyling hele turen gjennom.

Det var skriking i kano bak meg og foran meg var det en unge som skreik og hylte i utakt med de bak. Jævlig irriterende. Og umulig å blokke ut. -_-

Skrevet

Bebiser på fly.

På det alt for varme og alt for fulle flyet fra Stavanger til Trondhjem via Bergen for noen timer siden, hadde jeg en kakofoni av hyling hele turen gjennom.

Det var skriking i kano bak meg og foran meg var det en unge som skreik og hylte i utakt med de bak. Jævlig irriterende. Og umulig å blokke ut. -_-

har du prøvd airhorn? :tease:

Skrevet (endret)

Har ikkje discovery science

Manglar ein knapp på tastaturet, skal restarte og fiks det.

Edit: La til E her og der.

Endret av svelemoe
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor ser dere ikke bare på discovery science hvis dere ikke vil ha de programmene?

Fordi vi ikk ehar den kanalen. Har prøvd å få de andre til å ville ha den men "vi skal ikke se så mye p tv"

DET irriterer :thumbdown:

Skrevet

Vondt i halsen, vonde bihuler og dårlig form.

Har heller ikke penger til husleie og telefonregning fordi sjefen roter til lønna og dermed forfaller hele driten.

FAEN

Skrevet (endret)

Du vet at da har du rett til å ta et lite lån, og kreve tap erstattet av sjefen? ( Renter altså )

Endret av Sk!ppy
Skrevet

Har jeg lite lyst til da jeg har et ellers godt forhold til sjefen og jobber for ham to ulike steder.

Men skal ringe igjen og mase.. #@%!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...