Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg missliker sterkt sosiale medium som Nettby, Facebook, og så videre. Er en grunn til at jeg ikke har det.

Diskusjon.no har dessvere blitt mer og mer slikt etter oppdateringen, men regner med at det er slike bagateller som man må overse. Er vel en vanesak i grunn.

Endret av The Prophet
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Folk som tror de er så dødskule fordi de vet hva 1337 er, og skriver "Du er rett og slett 1337!". Wannabe "nerder" (les: generelle betydning av nerd nå) er noe av det værste som finnes.

Skrevet

VÆRSÅSNILL, GAMLE DISKUSJON TILBAKE :(

Syting etter oppdateringer (da spesielt design) er alltid et velkjent fenomen. Se f.eks. på Facebook. 2 uker så er all sytingen borte, og folk er vandt med det nye designet.

Tviler sterkt på at diskusjon.no vil være fratatt denne regelen.

Skrevet

Jeg savner 'OPP' knappen. :( Og dette designet er ikke like pent som det gamle da. Skulle ønske det var mulig å få tilbake den gamle skinnen, likte bedre blå enn grå.

Irriterer meg over at jeg ikke har det noe morro.

Skrevet (endret)

At man ikke havner til siste innlegg når man trykker på tråder som ligger i mine innlegg. Stress å måtte dra musa over til andre siden av skjermen or å trykke på "Siste innlegg" :p

Endret av W202
Skrevet

Tenkte ikke så veldig mye på det istad. Men liker det veldig dårlig at de prøver å "integrere" forumet med Facebook.

BUUUU!

Skrevet

iTavisen.no pisser meg off. De banner/suspanderer meg hele tiden uten grunn, og jeg begynner å tro de gjør det bare for å mobbe. Har aldri angrepet en bruker, eller artikklene. Holder meg til saken og prater min meining. Verste er at de ikke svarer mail der jeg ber om forklaring.

Laget meg en ny bruker, så plutselig ble jeg bannet igjen. Jævla provoserande!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...