Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...at folk folk dumper skitne tallerkner og lignende i vasken, fyller på med vann og såpe og lar det stå over natta. ER DERE KLAR OVER HVOR DUMT DET ER?

DET ER NESTEN LIKE DUMT SOM Å SETTE ET GLASS MED SAFT I KJØLESKAPSDØRA FOR Å HOLDE DET KALDT! DET ER KOMPLETT IDIOTISK!!!

Skrevet
...at folk folk dumper skitne tallerkner og lignende i vasken, fyller på med vann og såpe og lar det stå over natta. ER DERE KLAR OVER HVOR DUMT DET ER?

DET ER NESTEN LIKE DUMT SOM Å SETTE ET GLASS MED SAFT I KJØLESKAPSDØRA FOR Å HOLDE DET KALDT! DET ER KOMPLETT IDIOTISK!!!

Haha.. Det med saft glasset har jeg gjort mangfoldige ganger :blush:

og oppvasken har jeg ikke latt stå over natten, men fyllt oppi og latt det stå en stund før jeg har tatt det har jeg gjort maaaaange ganger. :tease:

Skrevet
Hva er galt med å la saft-glasset stå i kjøleskapet?

Det lurte jeg også på.

Men så begynte jeg å tenke;

• Bakterievekst? Err.
  • Et glass med saft er ikke vits i å ha i kjøleskapet, er jo ikke "verdt" noe, saft er såpass billig at man kan lett slå det ut og lage et nytt glass med saft dagen etter

Skrevet (endret)
Hva er galt med å la saft-glasset stå i kjøleskapet?

Vannet og saften skiller seg tror jeg.

Endret av Mondania
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Ouch, følte meg truffet der.

Skrevet

Hva er bra med det? Det eneste du står igjen med er en vask full av skittent kaldt vann.

Det er jo helt teit. Jeg tror folk gjør det for å på en eller annen måte lure seg selv til å tro at de har "gjort noe med oppvasken".

Skrevet (endret)
I kjøleskapsdøra... Åpent glass fullt av saft + åpne og lukke kjøleskap = jævla søl

D'oh... Evt lukke døra rolig. :p

*edit*

Dessuten, la oppvasken ligge i såpevann lar såpen tid til å virke inn på "tøffe merker". Eller noe sånt. Meh.

Er jo slikt vi har oppvasksmaskin til.

Endret av Slimda
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...