Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
FY FAEN.. er så jæævlig irritert... jævlig irriterende når det kommer 10 jævla drittunger og pælmer epler inn i rommet mitt helt uten grunn.. masse splatta eple i rommet, og de velta kaffekoppen min så jeg sølte kaffe over hele tastaturet mitt og ødela det. og de gidder selvfølgelig ikke å gi meg penger til et nytt...

gi de litt gammaldags juling, eller det spørs hvor gammal du er, er du voksen er det nok best å la vær :p

var 5-10 stykker tror jeg.. er like gamle som dem, ikke alle som kasta da.. heldigvis. og en 2-3 stykker av dem er sånne høye stærke folk så tror nok ikke jeg skal banke dem...

flaks at jeg har diverse våpen jeg kan ta i bruk :D

NEI, jeg hadde ikke tatt fram våpna :p er ikke sjuk heller :p

Skrevet

Folk som tror alle bildene de tar med speilrefleks kamera er bra pga av fokus og sterke farger. Ei venninne av meg har lagt opp så jævlig mange dritt bilder at jeg blir gal.

Skrevet

folk som ikke er mann / dame for sitt ord ...

sier gjerne all drit mulig når de er ombringet av venner men når de faktisk

skal stå til rette for det de har sakt . " nej det har eg aldrig sakt ... nei nei"

de er feige kyllinger og irriterer meg grenseløst !

Skrevet
Folk som tror alle bildene de tar med speilrefleks kamera er bra pga av fokus og sterke farger. Ei venninne av meg har lagt opp så jævlig mange dritt bilder at jeg blir gal.

Tør jeg å spørre når dere bestemte hva som er kunst?

Skrevet
Som sagt, når bestemte dere hva som er kunst og ikke?

Har du drukket? Det er ingen som har sagt noe om kunst (andre enn du).

De fleste 15 år gamle jenter med speilreflekskamera har neppe kunst i tankene når de tar bilder av kaninene sine.

Skrevet

Folk på konsert som faen ikke greier å klappe i takt, men klapper alikevel! Skulle vært innført en jævla rytme-test man måtte ta for å få lov til å klappe.

Skrevet (endret)

Jeg vet at jeg sa dette i Juli, men jeg HATER klappere. På underhodningsarrangementer liker jeg å høre hva som skjer på scenen, ikke at publikum klapper. Det er kun lov å klappe når underholdningen er slutt.

Endret av Zarac
Skrevet

Den stygge dritreklamen for NSB.

YOU BETTER THINK!!111 THINK ABOUT WHAT YOU'RE TRYING TO DO TO ME

FAEN I HELVETE noe så stygt har jeg vel aldri sett før.

Hvem faen hører på noe sånt skrål på bussen?

Herregud for noe stygg musikk, jeg liker blackmetal og deathmetal, men den sangen der blir faen meg så mye bråk at jeg må knipe øra sammen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...