Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Til alle dere som irriterer dere over at dere ikke får tak i Fanta Lemon: Jeg sitter nå med halvannen liter e :)

Åh, håper de får de i butikker i nærheten av meg snart. Mye god brus som ikke selges lengre, og det irriterer noe kraftig også. Fanta Shokata (?), f.eks var jo yndlingsbrusen min :(

Men kan trøste meg med at jeg endelig har fått vanillacoke!

Skrevet (endret)

At det skal ta så fordømt lang tid å gjenopprette diskene mine. Jeg vil på fylla :p

edit: Ang. parti, DLF. Happytard?

edit2: Ang. Fanta Lemon, hva feiler dere? Brusen er jo drit-god! Det er den beste Fantaen som finnes, og den funker fint å drikke til vanlig, samt som blandevann, den fungerer til og med varm, og det er det ikke mange brus-sorter som kan skryte på seg!

Endret av Datasmurf
Skrevet

At lærerene tror at vi sitter på facebook og youtube hver eneste gang vi har oppe maskinen.

Finnes mer på nettet en facebook og youtube!

Skrevet

Fronter suger balle! Jævla uoversiktlig og tregt system. Samt at en del lærere ikke har fått god nok opplæring eller rett og slett ikke er gode nok på data til at de klarer å administrere det.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av Slettet+981287349
Skrevet

jeg HATER å våkne opp og gå inn på kjøkkenet og det ser ut som ett bomba kjøkken. Selv om jeg rydder og vasker hele kjøkkenet dagen før klarer folka i huset her utrolignok å rote det like ille igjen på under en dag... også er det den møkka fjøla som folk tror skal ligge på spisebordet.. :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...