Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Jeg stemmer for W7, det er himmelsk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet, har det på den bærbare, og forskjellen Vista vs W7 er helt himmels.. Men vet ikke hvordan ytelsen er i forhold til XP. Om den bare er litt bedre, gidder jeg ikke reinnstalere alt :/

Skrevet

Jeg var også i tvil om XP vs. W7 en stund på min gamle bærbare. Men etter en tids bruk av W7 og så prøvde jeg å revertere til XP. Tok 2 timer med XP så var jeg tilbake på 7 :p

Skrevet (endret)

Men kluet er at jeg har hatt W7 før, og er vandt med begge os'ene. Så jeg får bare håpe jeg tjener ytelse i fsx, så blir alt bra :)

Endret av Applebee
Skrevet

Nå irriterer jeg meg over at jeg skulle innstallere 64bit W7, på 32bit XP.

Det gikk dårlig, selvsagt. Tenkte jeg skulle prøve fra USB, men selvfølgelig må man starte Bootsect.exe på W7 USB`en, så det går jo heller ikke når det er et 64bits program..

Fuckings drit, gidder ikke laste ned 32bit. Jeg SKAL få inn 64bit, whatever it takes.

Skrevet
At man får så hinsides vondt i ræv og skrotum når man sykler Landeveissykkel. Syklet Drammensfjorden rundt i dag. It hurts

Haha, agreed xD

Skolen begynner i mårra og med den ikke så altfor korte skole veien på hardt sete skal nok la seg merke. Må nok stå hele veien og sykle på tirsdag igjen...

Skrevet (endret)
Det er verre når ballene/penis spidder seg på barbermaskinen sine tagger.

hvordan inn i svarte kommer barbermaskinen ned dit, ikke si at du... :dontgetit:

...Ikke har hår på ballene? Nei, jeg har ikke hår på ballene, har du?

Endret av Gavekort
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

The fuck ^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...