Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Go GNU/Linux, go Debian. :love:

Ubuntu og Mint er jo begge Debian-baserte distribusjoner (Mint er bygget på Ubuntu igjen tror jeg).

Endring:

Fjernet unødvendig sitering.

Endret av phfjeld
Skrevet

Dere er i feil tråd. Irriterer meg over at jeg må gjøre jævla prosjektarbeid som skal framføres i overimorgen og jeg har ikke kontakt med dem jeg er på gruppe med.

GoGo Win7 beta btw.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

At jeg våknet kl 9 idag.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Mamma er i ryddehumør.

Send hu hit.

Skrevet

At jeg våknet klokka halv 3 idag..får sikkert ikke sove før langt på natt, som fører til nokk en dag hvor jeg forsover meg/skulker ;(

Skrevet
At en pakke jeg venter på, har vært i Norge i over 2 uker, og jeg har enda ikke fått den. Måtte bekrefte at posten kan tolle pakkene mine, det gjorde jeg samme dag jeg fikk beskjed om det, som er over to uker siden. Makan.

Posten ja. Jeg har nevnt det flere ganger allerede i tråden, men da jeg bestilte LG KC910 tok det over en uke før den kom. Den lå på et fuckings postkontor i Drammen (times kjøring unna Hønefoss der jeg bor) og likevel skulle det ta flere dager før den fikk flyttet på seg derfra!

Skrevet

Når vi snakker om posten. Jeg trenger jobb nå og er ganske sikker på at jeg kan få jobb lett hvis jeg går tilbake til posten. Men det gidder jeg faen ikke. Makan til drittarbeidsplass skal du leite lenge etter! Alt var på halv åtte hele tiden.

Skrevet

ALT irriterer meg for tiden, satan som det koker i toppen min :realmad:

naboene er noen jævla amøber som ikke fatter at jeg trenger å sove, kollegene mine er noen trangsynte jævler som bare lager faen, familien driver å snakker om å selge huset jeg vil ha. jeg er enda lærling og har noen hjernedøde opplærlingfolk bak ryggen min som maser om noen oppgaver som skulle vært ferdig for en mnd siden, oppgaver som er så lite seriøse at det får en barnehage til å se ut som et universitet.

AHHRG! og denne dritten må jeg leve med?! Jeg har lyst til å slå folkene i trynet med en jævla spade! :angry:

Skrevet (endret)

Jeg irriterer meg over den personen (les: Idioten) som lå en tyggis i togsetet.

Og som de fleste vet går ikke tyggis av så lett,så jeg er nødt til å gå med tyggis på

rumpen hele dagen...

Edit: Og det at en i klassen begynnte å nynne på Deg være ære,

så nå har jeg fått den på hjernen...

Endret av Ehtram
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...