Gå til innhold

Wi-fi tlf fra SE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer SE til å presentere noen tlf med wi-fi ( som Nokia N80 ) i nærmeste fremtid?

Er på jakt etter en tlf m det, og vil gjerne ha en SE.

:ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så fan av å gå med en murstein i lomma nei :thumbdown:

Synes P990 blir noe i største laget.. N80 er jo ikke akkurat liten den heller.

Skrevet

tror Qtek 8310 hadde passa best for deg!! vet ikke om noen SE tlfer som er noe lignanes det så skal du ha en liten tlf meg Wi-fi/Wlan så må det nok være den spør du meg!! hehe

Skrevet

joda har sett på den, men hadde håpet at SE snart hadde kastet seg utpå m en "normal" tlf m wi-fi

Skrevet

Jeg har ikke hørt om no og ikke sett no!! men det kommr nok snart!! det er bare og vente!! og smøre seg med litt tolmodighet!! hehe

i mens må du nøye deg uten ellr ha en Qtek ellr lignende!! hehe

Va er det du trenger Wi-fi så til egentlig?? trenger du det ellr er det bare for og ha det??

-Per

Skrevet

Bruk for d pga jobb, mye ringing fra utland osv.

Tror nok jeg kommer til å gå for en N80 selv om mine erfaringer m Nokia fra tidligere er nokså dårlige.

Skrevet
Bruk for d pga jobb,  mye ringing fra utland osv.

Tror nok jeg kommer til å gå for en N80  selv om mine erfaringer m Nokia fra tidligere er nokså dårlige.

6166701[/snapback]

ja du får jo prøve den og se åssen den er!! jeg ville nok valgt qtek 8310 jeg men men det er vell så!! hhe

Skrevet

Vist du ikke er veldig opptatt av størrelse ser jeg ingen grunn til at du ikke skulle være fornøyd med N80 :) Men d er no mitt syn, jeg liker nokia :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...