Gå til innhold

Den Store paintball tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da var en moro helg over, spilte paintball på lillehammer i går, er noen mangler på banen enda, men blir bra når vi blir ferdige. Skogsbanemed med stort potensiale.

Mangler bare å få samlet no folk til gjevnlig spilling nå, og litt dugnad på banen, så blir dette supert.

Høyt adrenalin og hjertebank, men fun var det.

6713383[/snapback]

Toeft. Mange var dere?

6715667[/snapback]

Vi var bare 4 stk, så ble raske runder, vet det er flere som har meldt ifra at de vil være mer aktive, så regner med at vi blir en 7-8 stk som spiller en gang eller no i uka når banen blir ferdig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor mange bør man være for at paintball blir gøy?

Er en i klassen som lurer på og ha paintball-bursdag

6719374[/snapback]

Spørs jo på hvor man skal spille. Og evt hvor stort område.

Sup air må man være 3 mot 3, minst.

Stort skogs område bør man være 5 mot 5

Skrevet

På lørdag skal vi spille inne. I en hall. Skal bruke reball.. Har snakket med de som skal sette opp banen, blir visst satt opp MYE hindringer og et flag i hver ende av hallen, alså Capture The Flag. Gleder meg sykt til og prøve dette. Skal ta bilder vis jeg husker det.

Mvh. LasH

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Noen som skal til Fort Haslemoen til neste år? og i hvilken pos. skal dere spille da.. btw jeg skal spille i sniper pos. i Fighters Paintball Team, er forresten ansvarlig får alt sikkert het i teamet. Og jeg holder på å lage et paintball spill i 3D!! nei jeg er ikke utdanna nei, hvis noen lurte på det, har akkuratt stara¨ta på VGS i Drammen (litt sånn off topic her da :no: )

Skrevet
Da var en moro helg over, spilte paintball på lillehammer i går, er noen mangler på banen enda, men blir bra når vi blir ferdige. Skogsbanemed med stort potensiale.

Mangler bare å få samlet no folk til gjevnlig spilling nå, og litt dugnad på banen, så blir dette supert.

Høyt adrenalin og hjertebank, men fun var det.

6713383[/snapback]

Toeft. Mange var dere?

6715667[/snapback]

Vi var bare 4 stk, så ble raske runder, vet det er flere som har meldt ifra at de vil være mer aktive, så regner med at vi blir en 7-8 stk som spiller en gang eller no i uka når banen blir ferdig.

6719360[/snapback]

Kult, jeg er saa og si med fra midten av oktober. Satser paa og bestille, saa det ligger utstyr og venter paa meg, naar jeg kommer hjem fra Nederland :)

...holder på å lage et paintball spill i 3D...

Hoeres toeft ut. :)

Skrevet
Hum. Med andre ord, du er fra Karmøy? Har du spilt hos Treffpaintball?

6730732[/snapback]

Karmøy ja. Aldrig spilt hos Treffpaintball... Hvor ligger det?

Skrevet

6730732[/snapback]

6734139[/snapback]

Treffpaintball er eneste firma som driver utleie på karmøy. De holder til i kopervik. Har en skogsbane i kopervik. Og en "bybane" på bygnes. Sjekk ut hjemmesiden, og sjekk når neste spilling er.

Det blir forresten sup air spilling nå på lørdag. På blikshavn. Det er bare til å møte opp. Ball og luft finnes på stedet.

Skrevet

6730732[/snapback]

6734139[/snapback]

Treffpaintball er eneste firma som driver utleie på karmøy. De holder til i kopervik. Har en skogsbane i kopervik. Og en "bybane" på bygnes. Sjekk ut hjemmesiden, og sjekk når neste spilling er.

Det blir forresten sup air spilling nå på lørdag. På blikshavn. Det er bare til å møte opp. Ball og luft finnes på stedet.

6736601[/snapback]

Ah, jeg vet at det er mange i klubben vår som spiller på banen på bygnes, har selv aldrig prøvd den da. Vi Spilte på Blikshavn forrige søndag, veldig bra. Men vi spilte inni skog da.

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

når jeg skal kjøpe del for å fylle tanken, trenger jeg bare en fillnipple, eller må jeg kjøpe en fyllestasjon?

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
når jeg skal kjøpe del for å fylle tanken, trenger jeg bare en fillnipple, eller må jeg kjøpe en fyllestasjon?

6779572[/snapback]

ja du må kjøpe det

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Faen det koster jo flesk... Noen som veit om noen utenladske sider med billige priser?

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Nei, forsåvidt en god ide :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...