Gå til innhold

Hva syntes dere om dette visittkortet og banneret?


Anbefalte innlegg

Uansett så er vi veldig flinke til å lage hjemmesider og annen form for reklame. Viss du trenger reklame/ hjemmeside, så ta kontakt, vi er faktisk også relativt rimelige i pris.

 

Jeg vil påstå at det blir veldig feil å si at "vi er veldig flinke til å lage hjemmesider" spesielt med tanke på at deres egen hjemmeside rett og slett var stygg!

Er man "veldig flink" til å lage hjemmeside blir den kort og godt ikke laget med simpel html-koding.

 

Man er heller ikke veldig flink til å lage reklame når man klipper ut et bilde på denne måten: http://proppreklame.com/bilder/verk3.jpg

Jeg skjønner godt at dere prøver, men skryt litt mindre. For dere har faktisk ikke noe å skryte så mye av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med RuZleBIFf

 

Står dere fram som et uregistrert firma? Da kan dere ikke kalle dere firma en gang? Har dere planer om å gjøre dere seriøse. kan dere ikke framstå som en gjeng guttunger som er ute og leker butikk! Tør jeg spørre om dere arbeider svart? I tillegg skryter dere dere selv opp i skyene og kan ikke fremlegge en god portefølje eller en relevant utdannelse?

 

Nei og nei. Dette hørtes noenlunde rart ut. Jeg tror dere bør omlegge både tekstinnholdet og typografien på hjemmesiden deres. Dere overvurderer dere selv noe.

 

Edit: trykkleif

Endret av Tready
Lenke til kommentar

Det som ligger på arbeid der er ikke relevant til vårt reklamefirma, er bare lagt der for å vise hvordan vi skal ha det.

 

Bare for å nevne det (igjen?), vi er ikke helt igang, og vet at det er mye som gjenstår. Tar det meste av dette som konstruktiv kritikk, og skal få de andre til å lese denne tråden også, så kan vi sette oss ned å diskutere litt forandringer osv.

 

Takker for "tipsene" ;)

Lenke til kommentar
Har jo seff orntli programmer (Adobe).

 

Berre litt småpirking her. InDesign er ikkje et "skikkeleg" program. (Etter mi meining, så klart. :p) Det er klart at mange likar det veldig godt, men etter mi meining bankar Quark XPress det ned i støvlane. Vi måtte bruke InDesign på GK men når vi begynte på VK1 fekk vi heldigvis bruke Quark. Spør lærarane dykkar om dei har Quark. :)

Lenke til kommentar
Enig med RuZleBIFf

 

Står dere fram som et uregistrert firma? Da kan dere ikke kalle dere firma en gang? Har dere planer om å gjøre dere seriøse. kan dere ikke framstå som en gjeng guttunger som er ute og leker butikk! Tør jeg spørre om dere arbeider svart? I tillegg skryter dere dere selv opp i skyene og kan ikke fremlegge en god portefølje eller en relevant utdannelse?

 

Nei og nei. Dette hørtes noenlunde rart ut. Jeg tror dere bør omlegge både tekstinnholdet og typografien på hjemmesiden deres. Dere overvurderer dere selv noe.

 

Edit: trykkleif

6223863[/snapback]

 

Litt OT, men selv om noe av kritikken her kan være berettiget, så husk å ta ordleggingen litt med en klype salt. Hvis dere satser seriøst, så er dette et bra initiativ, selv om det er noe småplukk å ta tak i.

 

Har selv startet for meg selv i ung alder, og selv om det ikke er lett, så er det sinnsykt gøy. Bare husk å gjør ting ordentlig fra første stund. Dvs, registrer dere og få alt det formelle i orden. Skal ikke legge ut i lange baner om firmadrift på et kreativt forum, men kan sikkert komme med noen tanker på pm hvis det er interesse for det :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har merket det så var banneret mye bredere en selve innholdet... Hva skal de strekene på sidene og på bunnen forestille? Personlig synes jeg ikke de var noe pene... Bakgrunnen ble litt for mye kanskje. Den trakk liksom oppmerksomheten vekk fra selve innholdet.

Lenke til kommentar

Igjen synes jeg at banner-saken din er god, men at resten av oppsettet trenger en overhaling.

 

Har vel ingen knallgode tips å komme med, men to ting du MÅ gjøre (i mine øyne), er å:

- Fikse bakgrunnen. Vet ikke helt hva som foregår der nå, men det var temmelig fjernt. :-)

- Lage innholdsfeltet like bredt eller tilnærmet bredden på banneret ditt. Spill gjerne videre på den røffe og ujevne kanten (ikke strekkode-greien though).

 

Du kan vel også med fordel være mer vågal i valg av font i menyen din. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...