Gå til innhold

TV-serien Lost blir spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
håper det ivertfall er fritt, så man kan utforske jungelen, besøke danielle osv :p

6155746[/snapback]

Dream on, dette blir noe hurtig søppel de rører sammen til et under middelmådig spill som de vet fansen kommer til å kjøpe, uansett hvor dårlig det er.

Dette har vi sett eksempler på mange ganger før, har ikke noen tro på at dette blir bedre. Selv om ideene har enorme potensiale bryr de seg heller lite, det gjelder å spy ut flest spill basert på de mest populære filmene, seriene og bøkene.

Lenke til kommentar

:thumbdown:

 

Lost som spill er vel egentlig dømt til å ramle sammen. Serien har i mine øyner ramla totalt av lasset, hvor du begynte med noe mystisk på øya og ender opp med city folks VS Buskemenn. Tragisk synes jeg.

 

Hva blir det neste de lager spill av, "Days of our lifes"? Blir vel like bra tenker jeg.

 

Beklager, men jeg er skeptisk i utgangspunkte til all spill som blir laget utfra serier og filmer. Blir bare tøv somregel.

 

Sukk, hva har skjed med nyskapning? Er det ingen som tør å satse på noe nytt for tiden, er alle bitt av EA syndromet?

Lenke til kommentar

Lost er en spennende serie, men umulig å lage om til et spill. Hvordan skulle de i så fall ha gjort det?

 

Et strategispill hvor man styrer folkene for å overleve, bygge et samfunn og gjøre seg sterke i kamp?

 

Løpe rundt i førsteperson mens man skyter isbjørner og buskmenn?

 

Folk som har sett serien kan ikke bli overrasket, fordi spillet må bli altfor bundet opp i mot storyen i programmet. Hvis ikke blir det ikke Lost.

Lenke til kommentar
Lost er en spennende serie, men umulig å lage om til et spill. Hvordan skulle de i så fall ha gjort det?

 

Et strategispill hvor man styrer folkene for å overleve, bygge et samfunn og gjøre seg sterke i kamp?

 

Løpe rundt i førsteperson mens man skyter isbjørner og buskmenn?

 

Folk som har sett serien kan ikke bli overrasket, fordi spillet må bli altfor bundet opp i mot storyen i programmet. Hvis ikke blir det ikke Lost.

6156073[/snapback]

Gi meg et maskingevær og muligheten til å avfyre noen runder på han tjukkasen, så kjøper jeg det hvertfall.

Lenke til kommentar
spill basert på film/serier blir aldri bra... bortsett fra... ehm... INGEN!

6155925[/snapback]

 

Kotor 1 og 2 er vel bra, men disse er vel mer unntaket som bekrefter regelen.

6156424[/snapback]

Ja, og de var jo også temmelig løst basert da. Var vel satt noen tusen år (hvis ikke jeg husker feil) før den første Star Wars-filmen, hehe :)

Uansett så er Lego Star Wars litt gøy :)

Lenke til kommentar

Mener det kan kanskje bli bra hvis det følger storyen, og at det blir noe lignende GTA. Man kan gå rundt på hele øya, men det er også oppdrag man må gjøre. Man spiller også som forskjellige karakterer til forskjellig tid. Når man spiller som forskjellige karakterer i hver sin eget oppdrag går på en måte tida tilbake slik at den andre karakteren gjør et annet oppdrag. På de oppdragene det er mange forskjellige karakterer med kan man velge. Med oppdrag tenker jeg selvfølgelig ikke gå rundt i skogen å plukke kokosnøtter, men faktiske hendelser i serien.

 

Jeg tror det hadde hatt en sjanse til å bli bra hadde de gjort noe lignende, men det kommer neppe til å skje, og det kommer neppe til å bli et bra spill.

 

Edit: Mener de MÅ følge storyen hele veien, kanskje slenge på litt ekstra elns. Ting som vi ikke har sett og lignende. Hvis de ikke følger storyen blir det garantert rævva. Kanskje ikke så veldig spennende for de som har fulgt serien, men det får man leve med hvis man skal ha et bra spill.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Berre eg som synes FarCry og Lost har likhetstrekk?

 

Begynnelsen starter med ei ulykke på begge. Personen(e) er på ei øy. Finner litt av kvart osv. :D

 

Bra at det ikkje er EA men ubisoft. Men om det blir noko bra gjenstår og sjå. Det skal iallefall litt til for å få noko bra resultat. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

dette høres rimelig grusomt ut.

hva slags spilltype kommer det til å bli ? skal man krige mot the others, skal man trykke på knappen hele tiden.

nei huff

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...