Gå til innhold

Quel'Serrar vs Thunderfury for tanks.


Anbefalte innlegg

Tror han vet egentlig hva han snakker om, guildet han er i har tatt alt.

6141379[/snapback]

 

Det har jo ikke noe å si.. stå og spamme sunder/hs =/= skill.

 

Var en mt som hadde tatt nef (8/8 wrath quelserrar etc...) og greier som tanka scholo i en pug jeg var i. Vi whipa 3 ganger fordi han ikke var istand til å holde aggro på flere enn 1 mob (ja vi focusa fire, det var healeren som fikk deng med følgelig whipe).

 

(nathie fra definition chromaggus btw)

 

Etter den tredje whipen gidda han ikke emr (OMG ITZ LEIK 5 GOLDZ EACH TEIM I WHIPE LOL FUK DIZ), summona en kar med bare blues som tanka resten uten en eneste whipe.

 

Det fikk meg til å tenke litt..

6142974[/snapback]

 

ja det er ikke noe rart, med det utstyret tar du nesten ikke skade i blue-instances, så du får nesten ikke rage.

 

no rage=no aggro.

6143392[/snapback]

 

nathie er i guildet mitt, beste tanken ever.

 

men du kan ikke holde aggro i scholo med full wrath, sier seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nathie er i guildet mitt, beste tanken ever.

 

men du kan ikke holde aggro i scholo med full wrath, sier seg selv.

6143583[/snapback]

Javel? Om han hadde vært "beste tanken ever" så hadde han klart å holde agro uansett. Bare å fjerne et par armor pieces om man tar for lite skade, da kan man helle ikke skylde på det.

Lenke til kommentar
Mener jeg har sett en blue post et sted som sier at Tf fortsatt er spillets nest beste tanking-våpen etter QS selv om den ble nerfet.

 

uansett, et rogue-sword er det definitivt ikke. - Ingen av rogues'ene i mitt guild som ville gått for den.

6140553[/snapback]

 

 

Har lest en Blue der de sa TF var best, med QS på andre..

Lenke til kommentar
Tror han vet egentlig hva han snakker om, guildet han er i har tatt alt.

6141379[/snapback]

 

Det har jo ikke noe å si.. stå og spamme sunder/hs =/= skill.

 

Var en mt som hadde tatt nef (8/8 wrath quelserrar etc...) og greier som tanka scholo i en pug jeg var i. Vi whipa 3 ganger fordi han ikke var istand til å holde aggro på flere enn 1 mob (ja vi focusa fire, det var healeren som fikk deng med følgelig whipe).

 

(nathie fra definition chromaggus btw)

 

Etter den tredje whipen gidda han ikke emr (OMG ITZ LEIK 5 GOLDZ EACH TEIM I WHIPE LOL FUK DIZ), summona en kar med bare blues som tanka resten uten en eneste whipe.

 

Det fikk meg til å tenke litt..

6142974[/snapback]

 

l2p :tease:

Trikset i scholo osv: dra fram 2h og tank alt (inklusive bosser) i berskerker stance og bruk berserker rage så mye du kan. Utrolig effektivt. Er ikke akkurat som du dauer med 6000+ ubuffa hp :roll:

 

Om det ikke virker, si at roguen skal tanke.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Er MT i et guild som er på twin emperors.

 

Bruker for tiden Quel'serar, mest av ren latskap siden det er det som er sverdet mitt i "tankeger" på wardrobe, da agro uansett aldri har vært noe problem for meg what so ever. Bestemmer man seg for å holde agro så klarer man dette fint, selv uten våpen! kan holde agro fint med skjoldet ditt om man først vil også. bare si ifra til de andre at du trenger litt mer tid.

 

Men skal man virkelig gå over the top med agro så er helt klart det beste våpenet Eskhandars right claw spør du meg. 1.5 i attackspeed = MANGE HS og en procc som øker attackspeeden med 30% er heller ikke å forakte. Bare last opp med et par mighty rage potions før du starter raidet. I de aller aller fleste tilfeller har man mer enn nok rage og skal det skorte litt på rage mens man pumper ut heroic strikes så er det bare å smette i seg en potion for enda litt mer rage.

 

Til han som mener Blessed Qiraji War Hammer er så bra, kan du fortelle meg hva som er så sinnsykt med den?

 

Attackspeed = 2,10 kan finne mye bedre

 

Strengt 10 = yay, nå kan jeg blocke 0,5 damage mer!

 

stamina 12 = kurant nok, men ikke noe som de andre ikke har, og dessuten har en tank på dette stadiet her tett oppunder 7000HP ubuffet.

 

8 defense = nå snakker vi om noe som kan være bra, men nok engang, en tank på dette stadiet her har 420-430 defense og dermed er ikke det noe man burde basere gearvalget sitt på lengre.

6140506[/snapback]

 

 

Champ er du Niflheim-Champ :p ?

Lenke til kommentar
Tror han vet egentlig hva han snakker om, guildet han er i har tatt alt.

6141379[/snapback]

 

Det har jo ikke noe å si.. stå og spamme sunder/hs =/= skill.

 

Var en mt som hadde tatt nef (8/8 wrath quelserrar etc...) og greier som tanka scholo i en pug jeg var i. Vi whipa 3 ganger fordi han ikke var istand til å holde aggro på flere enn 1 mob (ja vi focusa fire, det var healeren som fikk deng med følgelig whipe).

 

(nathie fra definition chromaggus btw)

 

Etter den tredje whipen gidda han ikke emr (OMG ITZ LEIK 5 GOLDZ EACH TEIM I WHIPE LOL FUK DIZ), summona en kar med bare blues som tanka resten uten en eneste whipe.

 

Det fikk meg til å tenke litt..

6142974[/snapback]

 

l2p :tease:

Trikset i scholo osv: dra fram 2h og tank alt (inklusive bosser) i berskerker stance og bruk berserker rage så mye du kan. Utrolig effektivt. Er ikke akkurat som du dauer med 6000+ ubuffa hp :roll:

 

Om det ikke virker, si at roguen skal tanke.

6145255[/snapback]

 

Jau, men nå har jo aldri jeg spilt warrior så jeg aner rett og slett ikke hvordan man tanker, og det prøver jeg jo ikke legge skjul på heller, i og med at jeg er en healerclass driter jeg i hvordan det blir tanka bare jeg ikke får deng.. men det var jo strengt tatt dette den *host* "beste tanken ever" *host* burde vite.. ;)

Lenke til kommentar
jeg for min del gir litt faen i stamina på våpenet når man som en bra utstyrt tank har mellom 6.5 og 7k hp ubuffa  :p

men når det skal sies så har nå ikke thunderfury sinnsyke stats for tanking, bortsett fra proccen som hjelper på aggro osv

6149879[/snapback]

 

ser helt klart poenget ditt, men 100-150 HP er ikke dumt å ha :p

Lenke til kommentar
uten og ha godt inn på alle chars i alle svar lurer jeg på om det egentlig er NOEN her som egentlig har erfaring fra såvidt etter ragnaros?

igjen dette er ikke en rogue tråd så samma faan om det er bra eller ikke... (det er ikke det btw)

jeg vil etter min tråd ha svar fra personer som er i guilds med erfaring fra minst hele bwl og helst hele aq. før du uttaler deg.

vår MT bruker TF (brukte spine shatner før) og vi har tatt cthun 3 ganger nå. så siden vi har tilgang på _ALLE_ våpen i spillet men fortsatt bruker TF vil jo det si at den rocker kaka. EOD tanken vår har prøvd alt nå og han sier at thunderfury gjør jobben lettere. ikke spør meg hvorfor for jeg har ingen lvl 60 meele klasse, bare en priest.

6139511[/snapback]

 

 

Ening med deg.. guilden min holder på med phase 2 på c'thun atm.. MT våres bruker TF selv om han også har QS og bloordlors def-- han sier også at det er det beste tank våpnet..

 

Jeg er ikke warrior selv ( er pally) men syns folk som skal uttale seg bør ha tatt en del endgame instancer . enn å si hva han mener er best. Tror nok en MT vil bruke det som er best

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...