Gå til innhold

Warrock kommer tilbake! Gratis BF2 clone.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skjonner ikke at dere gidder aa klage, bare digger spillet. Liker dere det ikke saa er dt ikke mitt problem.

Herregud, dette spillet kom i desemer. 2004. Det er ingen klone, warrock er ennaa fersk.

In-game: nasir911

6511096[/snapback]

Hehe, neida. Ingen klone du liksom. Dette spillet ligner jo ikke litt på BF-serien engang! :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, å Warcraft 3 er IKKE oppfølgeren til Warcraft 2. Bare så dere vet det, det er oppfølgeren til. VEEEENT.

WORMS ARMAGEDDON

Skrevet
Det er ingen klone, warrock er ennaa fersk

In-game: nasir911

6511096[/snapback]

Så warrock er ingen bf2-klone? Da har du i tilfelle bomma litt i topic? :tease:

Prøvde det bittelitt nå, men blei ikke særlig imponert. Greit nok hvis man ikke gidder å bruke penger på bf2. Synes nå det er snakk om endel klasseforskjell, men.. Får vel gi det en sjangse til før jeg avskriver det helt.

Skrevet
Skjonner ikke at dere gidder aa klage, bare digger spillet. Liker dere det ikke saa er dt ikke mitt problem.

Det er ingen klone, warrock er ennaa fersk. Og flere fans f.eks level desginere osv. Har startet aa forbedre paa texturene.

6511096[/snapback]

Okei! Missvisende tittel på tråden da kansje? ;) Om du ikkje tollerer at folk kommer med sitt syn på dette spillet,også negativt, så har du egentlig lit eå gjøre på eit diskusjonsforum :hmm:

Skrevet (endret)

Dere som klager, dere har jo faen ikke peiling da!

For det første: Det er et GRATIS spill, du kan ikke forvente deg å få et spill i toppklasse, men War Rock er ikke langt ifra.

For det andre: Det er en BETA versjon, de fleste effektene som kommer i fullversjonen har ikke kommet enda en gang! Se under for noen bilder av ca. hvordan grafikken blir i fremtiden

00144190.jpg

00144191.jpg

00144192.jpg

00144193.jpg

Endret av SuperPjokkeN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...