Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Hm. Jeg gjorde det på min så seint som i forigårs. :hmm: Prøv å endre .sis til noe helt annet, eller bedre; fjern .sis og legg det til etterpå. Funker det? Når jeg gjør det så forsvinner det ikonet som var på fila og det popper opp et spørsmålstegn istedenfor. Da har det bare vært å sende for meg.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er softwareoppdatering mulig via pc for N80 også, endelig! Telefonen står ikke i listen over offisielt støttede modeller, men det funker fint når du legger inn siste versjonen av programmet.

6997396[/snapback]

 

Faen.. Leverte inn telefonen min på mandag! :!: Får den tilbake tirsdag neste uke, og så kunne jeg pokker meg tatt oppdateringen selv..

 

EDIT:

Nå står den i lista også..

 

Nokia Software Update

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Ser at noen har problemer med at det går tregt å sende sms, det må bare være på enkelte telefoner, for på min går det MEGET raskt, det kan ikke ta mer enn 2 sekunder før "Sender melding" tingen lukker seg, og ikonet på skjermen forsvinner. Veldig bra.

 

Har jeg nyeste FW? V 3.0617.0.6

Endret av ChazyChaz
Lenke til kommentar
Har oppgradert telefonen nå, men har enda problemer med at meldinger i innboksen vises som Etternavn Fornavn. Dette plager meg noe latterlig mye, skjønner ikke hvorfor det må være sånn. Dette må være min 4. eller 5. Symbian telefon med samme bug. :(

6999084[/snapback]

 

Tror ikke Nokia klassifiserer det som bug engang. Mer som om vi ikke har valg mellom navnevisninger. I grunnen en tåpelig restriksjon i et så åpent operativsystem.

 

Har du mulighet til å oppdatere over the air nå? Er vel et valg under tilkoblinger et sted isåfall?

Lenke til kommentar
Ser at noen har problemer med at det går tregt å sende sms, det må bare være på enkelte telefoner, for på min går det MEGET raskt, det kan ikke ta mer enn 2 sekunder før "Sender melding" tingen lukker seg, og ikonet på skjermen forsvinner. Veldig bra.

 

Har jeg nyeste FW? V 3.0617.0.6

6999215[/snapback]

 

Nei, nyeste software er 4.xxxx.x.x

 

Bruker du "sms accelerator"?

Lenke til kommentar
Fikk oppdatert FW raskt og greit nå... 

 

Men trenger jeg å innstallere SMS Accelerator nå?  

 

er den ikke i siste FW?

6999335[/snapback]

 

Dunno :hmm:

 

Ligger det under programbehandling?

6999344[/snapback]

 

Tror ikke det trengs... SMS`er sendes raskt som bare F`en nå... :thumbup:

 

og tlf`en oppleves mye raskere også... *meget fornøyd*

Lenke til kommentar

Avinstaller NSU og prøv å laste det ned herfra. Det er den europeiske siden. Har sett at mange linker går til Nokia UK, kan jo hende det har noe med saken å gjøre? Veit ikke altså..

 

EDIT:

Forklaringen på at mange laster ned fra UK er vel at det er den første linken som kommer opp når man søker på "nokia software updater" i google! :p

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...