Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zodiac som oppgraderte min N80 i går trodde ikke det kommer ut software oppgradering for denne på nokia's nettside, alt for ofte så kræsjer telefonen mens den oppgraderes og da må den sendes til tyskland for repp. sa zodiac.  :(

6956526[/snapback]

 

:cry: Helvete.. :thumbdown:

 

Er det noen her som har erfaring med bærevesker til N80? Fant denne. Trenger en bæreveske for å holde den vedlike.

 

EDIT:

I tillegg til å holde den riperfri kan det jo hende jeg er så heldig å "bli kvitt" slarken i telefonen? :p

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Bruker QuickIM selv, også en grei MSN klient, men skal prøve emsn nå, takk for tipset!

6947865[/snapback]

QuickIM koster vel også penger ?

6956227[/snapback]

 

Nei, quickIM er vel gratis? IM+ koster peng. Står ikke no noen steder om trial eller no, så regner med jeg har fullversjon? :hmm:

6956496[/snapback]

Hvilken link bruker du da, for på quickim.comkosten den 30$.

 

edit: hmm, jeg ser at på Getjar kan man lste ned en QickIM Express edition. Er det denne du har.

 

Jeg har hittill brukt agile messenger, men nå kan vi ikke bruke beta versjonen lenger, og jeg gidder ikke betale for å bruke MSN.

Endret av tulling03
Lenke til kommentar
Er det noen her som har erfaring med bærevesker til N80? Fant denne. Trenger en bæreveske for å holde den vedlike.

 

EDIT:

I tillegg til å holde den riperfri kan det jo hende jeg er så heldig å "bli kvitt" slarken i telefonen?  :p

6956755[/snapback]

 

Vil man kunne åpne den inne i vesken, eller må man t den ut hver gang? Det er et avgjørende spørsmål.

Lenke til kommentar
Hei jeg har et problem.. Mobilen min viser at den sender sms (den lille pillen) så forsvinner den ikke... om dere forstår? jeg har prøvd å (holde inne meny knappen å trykke C) har også prøvd å restarte men den vil ikke forsvinne..

 

Ps. Mobilen sender smsene.

 

Hva kan jeg gjøre litt irriterende.'

 

takk

6873900[/snapback]

 

Litt sent kanskje, men prøv dette: sjekk om du har en melding i "Utboks" som tlf ikke kan sende. Hvis det er feil på meldngen, feil nr el. så vil telefonn prøve å sende på nytt.....

 

mvh Gorm

Lenke til kommentar
Noen som veit om det går ann å legge inn Facewrap på N80? Arti å leike med på K800i.

6986963[/snapback]

Det finnes i hvertfall foto programmer til N80 hvor du kan gjøre det. Husker ikke navnet i farten, men vil oppdatere posten senere..

 

Edit: Acute photo eller noe i den duren het er et visst. Søk på Google etter det, men jeg vet ikke om det er for v3. Sorry.

 

Edit igjen: Jeg er ikke sikker på om det er dette prg du er ute etter, eller om det bare "bedrer" bildene dine?

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Enda en fersk eier av N80 (etter at min Nokia E61 ble frastjålet på bussen i går :() melder sin interesse. :)

 

Har hatt den i ca. 22 timer og er meget fornøyd, den har alle funksjonene til E61 men i et mindre format. Men jeg har et lite spørsmål, har nettopp bestilt en bordholder (DT-13) men ser at den ikke lader telefonen så - finnes det en bordholder som også lader telefonen? Jeg er avhengig av dette da jeg absolutt ikke lader telefonen hjemme. Den eneste måten å lade telefonene mine på er å "docke" dem når jeg kommer på kontoret. :wee:

Lenke til kommentar

Her er et triks:

 

Prøver man å sende en .sis fil via bluetooth får man beskjed om at man ikke kan sende opphavsbeskyttet innhold eller noe i den duren.

 

MEN

 

Om man endrer navnet på fila fra f.eks. "test.sis" til for eksempel "test.sis1" så forstår ikke telefonen at det er en .sis fil og du klarer å sende filen! Endre så navnet på filen tilbake til "test.sis" på mottakstelefonen, så er alt i orden! :thumbup:

 

EDIT:

Det letteste er å ha en mappe på minnekortet hvor du samler slike installasjonsfiler slik at man kan finne de lett igjen når man skal sende dem til andre. Brukte en 3.parts utforsker på N70 til å finne installfiler jeg allerede har installert, men husker ikke hva den het.. :hmm:

 

PS. Funker forøvrig også på .jar/.jad filer og annet som telefonen oppfater som "opphavsbeskyttet".

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...