Aleksander9175 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg leste akkurat gjennom bf2 sin ROE (rules of engagement) jeg forstod fint det meste som feks at dette gjalt alle ranked serverne til bf2 osv, men det var noen linjer jeg stusset litt på så jeg lurte på om noen kunne forklare hva de egentlig mente nr.1 §1.6 Server administrators may not explicitly or implicitly (by actions) enforce restrictions on roles or kits that players can use while on your server. This would include but not limited to: § Spec Ops § Squad Leader § Note.. Commander class can not be enforced due to the § 2.3 rule change nr.2 §1.10 Server administrators will not go to ANY public or clan ranked server and threaten or bully any clan or clan administrator. § Admins are to only observe and report back to their department head § Admins will not contact or interfere in clan ranked servers § Admins will at no time contact any trusted provider § Admins at no time will state rules if they see violations § Admins who do not follow this procedure will immediately be fired § These rules do not apply to contract servers we have with trusted providers i den siste lurte jeg litt på om de adminene det er snakk om er en admin på en server som kan kicke folk osv, eller om det er admins ansatt av EA som går rund på forskjellige servere og ser om admins førger reglene. takker for alle fornuftige svar
AiKi Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Nr. 1: Jeg forstår det som om admin på en server ikke har lov til å slå av et kit, commander, eller andre ting. F.eks. om en administrator synes artilleri ikke hører hjemme på serveren, så har han ikke lov til å slå av det. Synes han at serveren må få litt mer action, har han ikke lov til å slå av sniper-kitet heller. Nr.2: Det er nok EAs admins det er snakk om. Mest sannsynlig er det folk som sjekker servere det er meldt fra om statspadding tillatt o.l. på, eller om serveradmins driver på med regelbrudd. (F.eks. nr.1) Håper dette gjør deg litt klokere
cyberPanda Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 regel en sier at man ikke på noen måte har lov til å begrense vilke kits hardware og comanders. dette betyr at alle ranked servere som har slike regler (infantery only, no comander, pistol/knife only) bryter med EA sit regelverk. hvorfor EA ikke hånhever reglene sine vet jeg ikke.
TheDarkListener Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Må innrømme at jeg er meget glad i infantry only, no commander. Og ja, jeg vet det er "ulovlig". De kan bare resete statsen min da, I care veldig mye.
El Matador Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Må innrømme at jeg er meget glad i infantry only, no commander. Og ja, jeg vet det er "ulovlig". De kan bare resete statsen min da, I care veldig mye. 6123498[/snapback] hahaha, la liksom om du gjør det! :!:
cyberPanda Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 det er selvfølgelig 100 prosent lovlig med slike servere så lenge de ikke er ranka.
Aleksander9175 Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 Nr. 1:Jeg forstår det som om admin på en server ikke har lov til å slå av et kit, commander, eller andre ting. F.eks. om en administrator synes artilleri ikke hører hjemme på serveren, så har han ikke lov til å slå av det. Synes han at serveren må få litt mer action, har han ikke lov til å slå av sniper-kitet heller. Nr.2: Det er nok EAs admins det er snakk om. Mest sannsynlig er det folk som sjekker servere det er meldt fra om statspadding tillatt o.l. på, eller om serveradmins driver på med regelbrudd. (F.eks. nr.1) Håper dette gjør deg litt klokere 6123190[/snapback] hva med This would include but not limited to: § Spec Ops betyr det at de kan stenge for spec ops kittet eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå