Gå til innhold

Hva skjer med BB vakter?!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Altså, nå er jeg jævlig frustrert.

Jeg ble angrepet av to stygge allies, og prøvde i et siste forsøk på å overleve, å løpe inn i Booty Bay. Da begynner plutselig de _STYGGE_ vaktene å gå på MEG! Hvorfor skjer dette?! :hrm:

Endret av xabeR
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang jeg var i Cenarion Hold i Silithus ble jeg meid ned av vakter for at jeg buffet en mind controlla alliance med AI, så det skal ikke mye til før de flyr på deg nei.

Skrevet

Jeg ble angrepet av to stygge allies, og prøvde i et siste forsøk på å overleve, å løpe inn i Booty Bay. Da begynner plutselig de _STYGGE_ vaktene å gå på MEG! Hvorfor skjer dette?! :hrm:

6118318[/snapback]

Thorns? Lightning Shield? Fire Shield? Crystal Spire? Procs på equipment? Ikke noe i det hele tatt?

Skrevet

6118318[/snapback]

Thorns? Lightning Shield? Fire Shield? Crystal Spire? Procs på equipment? Ikke noe i det hele tatt?

6119319[/snapback]

Jeg (rogue) gjorde ingenting, løp bare unna.. Tok ikke damage av noen av dem :hrm:

Skrevet
Antageligvis fordi autoattack stod på

6119514[/snapback]

Autoattack kommer ikke på med en gang du blir slått på... Og er heller ikke på hele tiden, blir litt dumt å stealthe innpå noen åsså begynner roguen plutselig å slå i vildens sky..

Men som sagt, de aggroer for ingenting, når noen fighter pleier de som regel å drepe begge 2 eller flere..

Jeg løp i fra ett beast en gang i tanaris, og da fikk jeg faen meg hele bølingen på meg.. Hadde ikke rørt noen eller noenting, jeg er og rogue..

Skrevet
En gang jeg var i Cenarion Hold i Silithus ble jeg meid ned av vakter for at jeg buffet en mind controlla alliance med AI, så det skal ikke mye til før de flyr på deg nei.

6118507[/snapback]

Hvis du mind controller noen vil vaktene gå på begge to. Jeg pleier å ta av meg klærne og mind controlle allies i Cenarion Hold :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...