Schnickaschnicka Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Skal hente noe i mailen min. Hørte jeg måtte til en inn. Hvor er det? er btw i Elwynn Forest
genetex Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Les posten hans før du svarer lol. Mail box er i goldshire utenfor innen om jeg ikke tar feil, du kan alltids spørre en vakt.
Reached Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Du må ikke lage et topic for vært ***** spørsmål du vil ha >< Endret 15. mai 2006 av Adey
Pug Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Om hver eneste person på dette forumet skulle spurt et spørsmål for hver minste ting de lurte på når de var nybegynnere ville forumet rett og slett blitt fylt opp Altså, en av de store, morsomme tingene med WoW er jo å oppdage ting selv, dra litt på oppdagelsesferd og finne ut nye ting Ikke å spørre om hver eneste minste lille filleting på forumet.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Småprat-wow Er en veldig grei link, denne tråden blir brukt flittig av de fleste erfarne medlemmene på forumet her. For å hente posten din går du bort til mailboxen som vanligvis står ved siden av innet. Et inn er en bygning der du kan kjøpe diverse saker og ting, og sette hearthstonen din der. Og nei, jeg gidder ikke å forklare hva en hearthstone er... (Jeg vet dette var dårlig forklart)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå