Gå til innhold

MAC rundt 15000kr.... Foslag?


Anbefalte innlegg

Har nettopp konfirmert meg og har lyst på å kjøpe MAC.

Jeg hadde tenkt på en bærbar, samme om den er brukt eller ikke. Titta litt på MacBook Pro men den er jo litt dyr... Bare lurte på om noen hadde et forslag til hva jeg burde kjøpe?

Jeg hadde tenkt å redigere bilder på den og sikker spille litt også.

 

Chris

Endret av martinra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MacBook kan bli lenge før kommer :dontgetit: men kan få en PowerBook nå for ikke så alt for ikke så alt for mye :p tror de er nede i 13K. men de er riktignok IKKE intel prosesor på vist dette er viktig for deg. Men ellers så får du Macbook Pro for 18,5K :) lykke til vertfall :p kommer ikke til å angre på at du valgte Mac!

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har behov for bærbar så gå for en iMac, de er ypperlige :)

Hvis du trenger bærbar, vent på MacBook (ikke Pro).

Apple Store er nede i dette øyeblikk så ikke umulig den blir lansert idag :)

Selv har jeg MacBook Pro 2.0Ghz og elsker den! :)

Lenke til kommentar
MacBook kan bli lenge før kommer  :dontgetit:  men kan få en PowerBook nå for ikke så alt for ikke så alt for mye :p tror de er nede i 13K. men de er riktignok IKKE intel prosesor på vist dette er viktig for deg. Men ellers så får du Macbook Pro for 18,5K  :)  lykke til vertfall :p kommer ikke til å angre på at du valgte Mac!

6107565[/snapback]

 

AppleStore er nede akkurat nå, så man kan jo håpe :)

Lenke til kommentar

Vil bare anbefale mac1.no som norsk macforum.

Ellers så ser den nye MacBooken bra og stilig ut, og trur ikkje du vil angra på et eventuelt kjøp.

Prisane på MacBook Pro 15" sank også til fra 16990 når 13.3" blei lansert, til opplysning ;)

Lenke til kommentar
hvorfor kjøpe mac?

6117628[/snapback]

 

si det, de flere velger mac fordi det ikke finnes virus til dem, men hvem trenger virus når du kjøper mac?, allt er jo feil med dem fra før av uansett....

6121957[/snapback]

 

Heisann du. du har tydlig vis 0 peiling på mac ! hva er feil på mac da ? er minst like mye feil på PCer. tester viser også at XP går raskere på Mac en vanlig PC...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...