Gå til innhold

Hva er den siste TV-serien du kjøpte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke sett macgyver til salgs noen plassr jeg, :hmm: Hvor er det dere finner alle sesongene av macgyver?

6869555[/snapback]

På Amazon selges alle sesongene..

 

Har et dilemma her folkens, hva skal jeg ta?

 

Enten blir det 6 South Park sesonger (en allerede bestilt, men blås i det) og South Park, Bigger Longer, Uncut

 

Eller så blir det alle Seinfeldsesongene som er ute

 

Eller så blir det alle Friendssesongene

 

Eller alle MacGyver..

 

Sliter :( :!:

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Glatt alt av MacGyver.

6872385[/snapback]

 

Må si jeg støtter den. Kjøp deg macgyver og du vil ikke angre. Det er slik en god og ammel kvalitets serie som aldri blir glemt og er like populær den dag i dag som den var når den kom så mitt svar er enektl, alle macgyver sesongene.

 

Får jeg spørre, hvor mange er det?

Lenke til kommentar
Glatt alt av MacGyver.

6872385[/snapback]

 

Må si jeg støtter den. Kjøp deg macgyver og du vil ikke angre. Det er slik en god og ammel kvalitets serie som aldri blir glemt og er like populær den dag i dag som den var når den kom så mitt svar er enektl, alle macgyver sesongene.

 

Får jeg spørre, hvor mange er det?

6872591[/snapback]

7 stykker..

 

Det er bare det at jeg har sett alle episodene før.. Også er alle sesongene R1, og det er litt dumt :p

 

Hvor skal dere kjøpe deres, da?

 

Men designet på MacGyver boksene er kanskje de beste designet på bokser :p

 

Edit: På Play-com står det at de selger tre sesonger i region 2 :ermm: Dette er da ikke mulig? :p Sikkert en feil :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Hvor skal dere kjøpe deres, da?

Edit: På Play-com står det at de selger tre sesonger i region 2  :ermm:  Dette er da ikke mulig? :p Sikkert en feil :p

 

MacGyver sesong 1 og 2 er ute i R2 med norsk cover. S1 kom i 2005 en gang, mens S2 kom i mars såvidt jeg husker. Sesong 3 kommer 27.09. Jeg kjøpte sesong 1 og 2 på Elkjøp til 299,- (eller noe rundt der). De kan ikke kjøpes på nettbutikken dems virker det som.

Endret av atticus
Lenke til kommentar
Hvor skal dere kjøpe deres, da?

Edit: På Play-com står det at de selger tre sesonger i region 2  :ermm:  Dette er da ikke mulig? :p Sikkert en feil :p

 

MacGyver sesong 1 og 2 er ute i R2 med norsk cover. S1 kom i 2005 en gang, mens S2 kom i mars såvidt jeg husker. Sesong 3 kommer 27.09. Jeg kjøpte sesong 1 og 2 på Elkjøp til 299,- (eller noe rundt der). De kan ikke kjøpes på nettbutikken dems virker det som.

6873142[/snapback]

:dribble:

 

Sikkert med norsk tekst, og da?

 

Men det tar jo år og dag før alle kommer ut.. Og da har jeg sikker brukt opp pengene :ermm::p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...