Straffa Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 (endret) Herregud dette ser jo sinnsykt bra ut! Bra jeg sluttet med wow Alt du ser er ingame. Video er på 120.32 MB Link Endret 14. mai 2006 av avanore
Sponis Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Gleder meg veldig til dette spillet, og håper virkelig klassesystemet og combatsystemet lever opp til forventningene.
akristina92 Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg og gleder meg enormt! Når er det snakk om at dette kommer ut?
Håvard Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Gleder meg utrolig til dette spillet. Skulle egentlig kjøpe wow, sammen med en kamerat, men velger å hoppe over WoW, å gå rett på AoC når det kommer.
hugRmunR Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Er det bare meg... Eller er monster designet sykt bra?
Avean Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Er ikke bare deg nei, det var forbløffende jævlig sinnsykt bra Første MMORPGET med 100% realtime slåssemotor. Slutt på å grinde deg til skills ! Gleder meg sykt mye !
Straffa Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Jeg og gleder meg enormt! Når er det snakk om at dette kommer ut? 6102482[/snapback] Jeg tipper det kommer ut til høst/vinteren
Håvard Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Spillet skal slippes Q4 (4. kvartal) 2006. Hvis alt går som planlagt da.
Nitrius Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Er ikke bare deg nei, det var forbløffende jævlig sinnsykt bra Første MMORPGET med 100% realtime slåssemotor. Slutt på å grinde deg til skills ! Gleder meg sykt mye ! 6102821[/snapback] Dette er du sikker på? altså jeg har ikke fulgt med på spillet så alt for mye til å vite så derfor spør jeg.
hugRmunR Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Meningen med slåss systemet er at det ikke skal være den fordømte passive stilen slik som WoW og NWN
Avean Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Er ikke bare deg nei, det var forbløffende jævlig sinnsykt bra Første MMORPGET med 100% realtime slåssemotor. Slutt på å grinde deg til skills ! Gleder meg sykt mye ! 6102821[/snapback] Dette er du sikker på? altså jeg har ikke fulgt med på spillet så alt for mye til å vite så derfor spør jeg. 6103833[/snapback] Bare dømmer utifra traileren jeg nå og en rekke bilder. Husker på en av de første trailerne så man at en spiller hoppet oppå hodet på ett monster og slayet den i rene Shadow of the Colossus stil.
sageman Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 4 filmer av in-game iconan +et tøft intervju som viser endel ingame her Blir skikkelig bra dette
oophus_3do Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Kom dere inn på www.ageofconan.com og registrer dere på forumet. Da jeg regner med at closed-beta vil bruke folk fra forumet bare. De har sakt at det sansynlighvis vil bli closed beta tidlig i sommer. ^^
Phoenixs Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Dette så da ikke så bra ut. Jeg ble litt skuffet. Grafikken virket fortsatt veldig upolert. Kampene virket heller ikke så raske, kule som det har blitt sagt de er. Men jeg venter fortsatt på dette spillet ja. Dette kan bli noe å holde på med helt til WAR kommer.
LordjOX Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Grafikken synes jeg så grei ut. Men det viktige er gameplay og mekanikken rundt det. Dette ser ut som en mmo verdt å holde et øye på. Spesiellt liker jeg ideen om spillerdrevne byer både i pve og pvp.
hugRmunR Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Dette så da ikke så bra ut. Jeg ble litt skuffet. Grafikken virket fortsatt veldig upolert. Kampene virket heller ikke så raske, kule som det har blitt sagt de er. Men jeg venter fortsatt på dette spillet ja. Dette kan bli noe å holde på med helt til WAR kommer. 6106609[/snapback] Er jo beta... Tid for finpuss... Men grafikken er pokker meg mer enn bra nok! Hvorfor tenker alle grafikk for tia?
Phoenixs Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Er ikke bare deg nei, det var forbløffende jævlig sinnsykt bra Første MMORPGET med 100% realtime slåssemotor. Slutt på å grinde deg til skills ! Gleder meg sykt mye ! 6102821[/snapback] Realtime sloss system betyr jo ingenting i forhold til grind. Det kan jo godt hende at spille vil ha like mye grind, bare at denne gangen får du musesyken + den allerede "døde" hjernen. Dette så da ikke så bra ut. Jeg ble litt skuffet. Grafikken virket fortsatt veldig upolert. Kampene virket heller ikke så raske, kule som det har blitt sagt de er. Men jeg venter fortsatt på dette spillet ja. Dette kan bli noe å holde på med helt til WAR kommer. 6106609[/snapback] Er jo beta... Tid for finpuss... Men grafikken er pokker meg mer enn bra nok! Hvorfor tenker alle grafikk for tia? 6128094[/snapback] Beta og beta. Det sier de alle. Men når et spill er i beta så er som regel det meste med grafikken allerede fastsatt. Det kommer ikke til å skje så mye fram til retail. Jeg syns ikke grafikken så veldig bra ut på det klippet. Spesielt deler av terrenget var jo utrolig "hakkete". I et rpg spill er grafikken veldig viktig for meg. Jeg klarer ikke å spille rpg spill, hvis ikke verden appelerer og drar meg inn. På dette området er grafikken veldig viktig. Endret 18. mai 2006 av Phoenixs
hugRmunR Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Herregud da... Grafikk er det minst viktige i et rpg! Du må ha gått glipp av MANGE spill du... Tenk, Fallout, Arcanum, Planescape, Baldurs Gate, IceWind Dale... Osv. Det er stemningen og historien som teller... Aldri hatt slik en bra følelse som når jeg spilte Baldurs Gate 2 Endret 18. mai 2006 av Northern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå