Gå til innhold

Trenger bra druid mods.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor vrir du deg unna å faktisk si prisen? :p

6097276[/snapback]

ugh ugh, fordi jeg helst vil glemme det selv :p ( men, regna ut at fyren fikk ca 1kr i timen da, for levlinga og skaffing av gear^^ )

6098185[/snapback]

:dontgetit: Kan sammenligne med min egen main da... Der har jeg ca. 80 dager /played, det blir ca. 1900 timer, altså 1900 kroner. Betalte du ca. 2000,- for accounten? O.o

6098241[/snapback]

Ja, noe der omkring. Det er jo grisemye penger for et spill, men jeg husker den tiden jeg var hekta på wow, og hvor lang tid det tok meg å få gear som ikke engnag var i nærheten av det druiden jeg kjøpte var. Da er det plutselig ikke så mye spenn...spørs hvor mye man liker wow egentlig.

Skrevet
Noen sier at WoW er bortkastede penger..

Røyking er bortkastede penger!

Å kjøpe en char i WoW, det er bortkastet, det!

God natt, people

6098576[/snapback]

vel, jeg vil neppe få problemer med å selge den senere :D riktignok for litt mindre , men fortsatt.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Jeg må spørre om det er resto, balance eller feraldruid du har?

Skrevet
Jeg må spørre om det er resto, balance eller feraldruid du har?

6098993[/snapback]

Det er vel han selv som bestemmer spec? :)

Men jeg regner virkelig med at det er en resto-druid det er snakk om, da det finnes veldig få epix-feral druids. De fleste guildene vil jo ha healbots, ikke wanna-be rogues/warriors :p

(Derfor jeg stusser litt på om en epic druid er det rette valget i PvP; imba healbot gear hjelper svært lite om du skal eie andre).

Skrevet (endret)

Da er ikke accounten min verdt mer enn 1500 :( Får vel spille opp en til på lvl 60, så jeg kan skaffe han gear, og få litt mer affeksjonsverdi på accounten :p

EDIT: Skal ikke selge med det første da :)

Endret av Alexanderhagen
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Pug: Ja, det var det jeg tenkte på... Healing druids er ikke kjent for å ha den sykeste dps'en... Men da jeg spilte feral druid tok jeg endel folk ganske kjapt, trass i at jeg hadde greenies/blues

Skrevet
Pug: Ja, det var det jeg tenkte på... Healing druids er ikke kjent for å ha den sykeste dps'en... Men da jeg spilte feral druid tok jeg endel folk ganske kjapt, trass i at jeg hadde greenies/blues

6099646[/snapback]

Feral druids kan eie ganske bra, ja!

Skrevet

Det essensielle for å eie folk som feral er 4-piece pvp-set bonusen (eller 3-piece hvis du har mye tid til overs..). Instant cast +61% speed i travelfrom er særdeles gunstig. Du har langt ifra den samme dpsen og cc som de fleste andre klasser, men ved å heale deg selv, og kite med travel kan du gjøre det bra.

Jeg hadde det moro med å ravage folk som satt og drakk/spiste i av (garantert crit for ~1500 mot cloth), sleng på en shred og de døvva som regel, i og med at de var redusert i helse fra før. Deretter travelform og spring -> cat og stealth igjen. Ingen som har sjans til å ta meg med mindre meg ble zerga eller pom-pyroa etc.

Skrevet
Det essensielle for å eie folk som feral er 4-piece pvp-set bonusen (eller 3-piece hvis du har mye tid til overs..). Instant cast +61% speed i travelfrom er særdeles gunstig. Du har langt ifra den samme dpsen og cc som de fleste andre klasser, men ved å heale deg selv, og kite med travel kan du gjøre det bra.

Jeg hadde det moro med å ravage folk som satt og drakk/spiste i av (garantert crit for ~1500 mot cloth), sleng på en shred og de døvva som regel, i og med at de var redusert i helse fra før. Deretter travelform og spring -> cat og stealth igjen. Ingen som har sjans til å ta meg med mindre meg ble zerga eller pom-pyroa etc.

6100246[/snapback]

Hvilket set snakker du om? Er ikke oppdatert.

Har sett mange filmer der Moonkin druids gjør det jævlig bra i PvP og faktisk ( balance ). Jeg er resto specca ja, men skal forandre på det når jeg begynner å spille igjen.

Skrevet

http://www.thottbot.com/?set=381

Får 4 piece på rank 8, som er den siste ranken du får før honorgrindinga slutter å være morsom, og blir mer som en dritkjedlig jobb.. Imho anyways, så det burde vel gå greit.

Dette settet er dog feral, hvis du er moonkin vil jeg anbefale deg annet gear. Men har aldri hatt mer enn 14 points i balance så tror ikke jeg er den rette til å gi deg råd der ;)

Skrevet

Så noen som nevnte druidbar. Noe som autamatisk ble disablet hos meg i forje patch. Trur blizzard synes det gjorde alt litt for enkelt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...