Gå til innhold

Trenger bra druid mods.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jah. Etter å ha slutta med wow en god stund , pga anhengighet, kjøpte jeg med en epic char, med hensikt i å eie andre for morro skyld :D Nå slipper jeg å stresse med å få bra items.

Jeg trenger tips til noen bra duid mods der ute. Interface og liknende. Gjerne en link til en guid på hvordan man spiller druid osv.

( poster om hvor idiotisk det er å kjøpe char er uønsket. JEG digger det :thumbup: . har noen lvl 60 chars selv, bare ikke epic )

Endret av asad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen så tåpelig å kjøpe char!

Kødda ;)

Eh, vist du liker avanserte saker så kan Druidium være noe for deg, husker ikke helt linken, men den er iværtfall veldig stilig ;)

Skrevet
Fy faen så tåpelig å kjøpe char!

Kødda ;)

Eh, vist du liker avanserte saker så kan Druidium være noe for deg, husker ikke helt linken, men den er iværtfall veldig stilig ;)

6095016[/snapback]

høres druid-aktig ut ja :D Skal sjekke det ut. Jeg har lasta ned noen filmer , og prøver å hente noen ideer derfra. Liker en mod som gjør at antall skade gjort/skade på deg selv, kommer opp som røde og grønne tall over hodet på charren. Hva heter den modden?

Skrevet
OT: Du kjøpte en EPIC druid fordi du ville eie andre i PvP? :huh:

6095147[/snapback]

Ja, har alltid smådigga druids :) Ville bare prøve å leke meg litt.

takk for tips sålangt. skal prøves.

Skrevet
Kor masse du betalte?

Druidbar er eit must.

6095181[/snapback]

bah, prisen var litt lættis egentlig. Det var faktisk 2 chars, der den adre er halvt-epic warrior , men det var druid jeg var hypp på. Har fått litt ekstra cash, og hadde dermed ikke for store problemer med å punge ut litt spenn for en char jeg en dag selger :)

Druidbar skal prøves! ikke nå riktignok, pga eksamenlesing, men om en stund.

Druid er forresten en kongeklasse. Jeg hadde en lvl 60 shammy, og slet alltid med å ta druid pga den syke healingen. Og det var med en shammy, som er den beste /mest imba rasen i wow..

Skrevet

Okay.

Altso druidbar viser mana i dyreform. Veldig nyttig, spess i pvp då.

Sjølv bruker eg og Benecast, viser kva addon personer i party og deg sjølv trenger. Finner og fram rett rank automatisk.

Nurfed UI skal visst vere bra for druids, men har ikkje prøvd den før.

Det er visst ei stund sida du har spelt wow siden du synts shaman er den best imba rasen i wow. For det er dei ikkje:)

Skrevet

Du gimper deg selv ved å starte en char fra lvl 60 om du ikke har spillt klassen før. Hvor mye måtte du ut med da?

OT: Prøv flexbar, passer meget godt for druids den.

Skrevet (endret)
Du gimper deg selv ved å starte en char fra lvl 60 om du ikke har spillt klassen før. Hvor mye måtte du ut med da?

OT: Prøv flexbar, passer meget godt for druids den.

6095287[/snapback]

Flexbar skal prøves.

Tja, gimper og gimper. Skal jo lære meg klassen. ( ikke at jeg skal spille så mye, tenker meg 1 kveld i uka eller noe )

btw: har glemt hvordan jeg installerer mods. Lagde en "addons" folder inne i interface folderen, men får ikke opp noe addons meny når jeg logger inn. hva er dette for noe?

Endret av asad
Skrevet (endret)
Du kjøpte ikke kontoen fra qxl vell? :p  :hmm:

Men Druidium er å anbefale :)

6096968[/snapback]

joda, gjorde det. men, jeg venter heller til eksamentiden er over, så begynner jeg å lete litt da. :)

druidium, hvilken version da mener du?1.5 funker visst ikke med den nye patchen.. har det kommet ut en ny ver jeg ikke vet om?

Endret av asad
Skrevet
Hvorfor vrir du deg unna å faktisk si prisen? :p

6097276[/snapback]

ugh ugh, fordi jeg helst vil glemme det selv :p ( men, regna ut at fyren fikk ca 1kr i timen da, for levlinga og skaffing av gear^^ )

Skrevet
Hvorfor vrir du deg unna å faktisk si prisen? :p

6097276[/snapback]

ugh ugh, fordi jeg helst vil glemme det selv :p ( men, regna ut at fyren fikk ca 1kr i timen da, for levlinga og skaffing av gear^^ )

6098185[/snapback]

:dontgetit: Kan sammenligne med min egen main da... Der har jeg ca. 80 dager /played, det blir ca. 1900 timer, altså 1900 kroner. Betalte du ca. 2000,- for accounten? O.o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...