Gå til innhold

Kutaragi: "PS3 is 'too cheap'"


Anbefalte innlegg

Avean gjør rett med å vente med slike spekulasjoner. Men med tanke på at vi bor i dette avgiftslandet tror jeg at prisen på 60GB utgaven kjapt kan nerme seg de magiske 6 høvdingene.

 

Men nå har jo diskusjon.no's egen PS3-Profet sagt at vi idag befinner oss i 3d verdenen, men at PS3 vil bli 4d. Så da er den vel verdt det?

Jeg slipper vel nevne navn, ikke sant? :)

 

Edit: typo

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får en mulitmedia maskin..

 

hvor du kan legge inn bilde, musikk, film

 

spille spill, surfe på internett, sjå på film.

 

åsså har du den server muligheten som eg gleder meg til og prøve.

6146201[/snapback]

 

Og grill! Ikkje minst!

 

grillkut.jpg

Lenke til kommentar

PS3 har jo PSU innebygd i boksen, den avgir jo en del varme tipper eg. Men PS3 har plenty luftehull plasert på boksen ihvertfall. Pr. i dag er det vel få som har hørt en PS3 i askjon, eg veit ikkje eingang om det har fått plass til hardwaren inne den boksen heller.

Lenke til kommentar
Den vil selge som hakka møkk uansett pris.

 

Samme som PS2 gjorde med blodprisene den kostet i begynnelsen. 360 vil bare bli sett på som en mye svakere maskin siden den er såpass my billigere. Akkurat som Dreamcast gjorde opp mot PS2.

6146503[/snapback]

 

Stemmer det, PS2 kostet godt over 4000 når den ble lansert. Jeg kjøpte Dreamcast, ga 1300kr for den. Synd den ble utkonkurrert; den hadde mange gode rolle- og plattformspill.

Lenke til kommentar

Men denne gang er jo markedet litt annerledes enn når PS2 kom. MS har jo sikret seg en del godbiter til 360`en,og den rekker mest sannsynligvis å etablere seg på markedet før PS3 kommer.Online tjenesten er jo fenomenal,og i tillegg koster ikkje konsollen skjorta :wee:

 

Men ja, eg trur nok PS3 vil selge som bare ¤(¤%(¤%&. :)

Lenke til kommentar
Synes ikke 5000/6000kr er mye å betale for en PS3, HVIS man tenker over hva man får for pengene. Kjøper PS3 på lanseringsdagen uten å tvile :)

6145687[/snapback]

Med beregnet at hvis Blue-ray flopper, så sitter du med en spiller enhet som sikkert er 3000 av prisen til ingen nytte. Og for alt vi vet, kan det sikkert komme noen komplikasjoner.

Lenke til kommentar
Men denne gang er jo markedet litt annerledes enn når PS2 kom. MS har jo sikret seg en del godbiter til 360`en,og den rekker mest sannsynligvis å etablere seg på markedet før PS3 kommer.Online tjenesten er jo fenomenal,og i tillegg koster ikkje konsollen skjorta :wee:

 

Men ja, eg trur nok PS3 vil selge som bare ¤(¤%(¤%&. :)

6146593[/snapback]

 

Har ingenting å si. Playstation er playstation. Kommer til å knuse 360 salgmessing med en gang uansett. Bare se på 360, selger helt elendig enda så billig som den er. Koster jo ikke 2000kr engang. Men det hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Men denne gang er jo markedet litt annerledes enn når PS2 kom. MS har jo sikret seg en del godbiter til 360`en,og den rekker mest sannsynligvis å etablere seg på markedet før PS3 kommer.Online tjenesten er jo fenomenal,og i tillegg koster ikkje konsollen skjorta :wee:

 

Men ja, eg trur nok PS3 vil selge som bare ¤(¤%(¤%&. :)

6146593[/snapback]

 

Har ingenting å si. Playstation er playstation. Kommer til å knuse 360 salgmessing med en gang uansett. Bare se på 360, selger helt elendig enda så billig som den er. Koster jo ikke 2000kr engang. Men det hjelper ikke.

6146629[/snapback]

Tør jeg spørre hvordan du vet at den selger elendig? Var vel en merkelig påstand det ettersom den fremdeles er utsolgt flere steder, og at det totale salget har nådd Microsofts forventninger (minus Japan selvfølgelig).

Lenke til kommentar
Men denne gang er jo markedet litt annerledes enn når PS2 kom. MS har jo sikret seg en del godbiter til 360`en,og den rekker mest sannsynligvis å etablere seg på markedet før PS3 kommer.Online tjenesten er jo fenomenal,og i tillegg koster ikkje konsollen skjorta :wee:

 

Men ja, eg trur nok PS3 vil selge som bare ¤(¤%(¤%&. :)

6146593[/snapback]

 

Har ingenting å si. Playstation er playstation. Kommer til å knuse 360 salgmessing med en gang uansett. Bare se på 360, selger helt elendig enda så billig som den er. Koster jo ikke 2000kr engang. Men det hjelper ikke.

6146629[/snapback]

Greit at den kommer til å selge som FAEN! Men det som faller tilbake er hvor fornøyde PS3 brukere er ovenfor X360 brukere.

Lenke til kommentar

At MS flopper i Japan kom jo ikkje som noe sjokk egentllig. 10 mill før PS3 er kommet er jo ikkje så gale da :hmm: Men ffs, la oss vente å se åssen det heile arter seg med PS3 lanseringen! Det blir ihvertfall mangelvare med det første, slik vi såg det med xbox 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...