Gå til innhold

Blir Live-funksjonen til PS3 virkelig gratis?


Anbefalte innlegg

XLive er overhodet ikkje noe dyrt,iforhold til det du får igjen syns eg.Men om Sony klakker en kanon tjeneste i bordet,som er gratis i tillegg,skal de få ros.

6089889[/snapback]

Og det vil dessuten være svært gunstig for oss xbox eiere siden dette vil tvinge Microsoft til å gjøre det samme(eller noe tilnærmet)

6089958[/snapback]

 

Så absolutt :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
XLive er overhodet ikkje noe dyrt,iforhold til det du får igjen syns eg.Men om Sony klakker en kanon tjeneste i bordet,som er gratis i tillegg,skal de få ros.

6089889[/snapback]

Og det vil dessuten være svært gunstig for oss xbox eiere siden dette vil tvinge Microsoft til å gjøre det samme(eller noe tilnærmet)

6089958[/snapback]

 

nå snakker vi, det hadde jeg sannelig ikke tenkt på :)

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er Peter Moore litt sånn sleip?

 

Bare måten han legger fram fakta på.

 

6091662[/snapback]

 

Tenker du på Microsoft sin 'avtale med Rockstar om eksklusiv GTA4'.

Den var sleip ja.

6092254[/snapback]

Ja du, for alle som så pressekonferansen veit at du oversetter dårlig eller lyger.

Han sa mer i baner av "Vi vil ha GTA 4 fra dag 1 på release med eksklusivt episodisk innhold".

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er Peter Moore litt sånn sleip?

 

Bare måten han legger fram fakta på.

 

6091662[/snapback]

 

Tenker du på Microsoft sin 'avtale med Rockstar om eksklusiv GTA4'.

Den var sleip ja.

6092254[/snapback]

Ja du, for alle som så pressekonferansen veit at du oversetter dårlig eller lyger.

Han sa mer i baner av "Vi vil ha GTA 4 fra dag 1 på release med eksklusivt episodisk innhold".

6092309[/snapback]

 

Stemmer det Crockett sier...

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er Peter Moore litt sånn sleip?

 

Bare måten han legger fram fakta på.

 

6091662[/snapback]

 

Tenker du på Microsoft sin 'avtale med Rockstar om eksklusiv GTA4'.

Den var sleip ja.

6092254[/snapback]

Ja du, for alle som så pressekonferansen veit at du oversetter dårlig eller lyger.

Han sa mer i baner av "Vi vil ha GTA 4 fra dag 1 på release med eksklusivt episodisk innhold".

6092309[/snapback]

 

Merkelig at du ikke påpekte at det var så tydelig, når det stod feil på gamer.no og ett dusin andre spill-websider. :-/

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er Peter Moore litt sånn sleip?

 

Bare måten han legger fram fakta på.

 

6091662[/snapback]

 

Tenker du på Microsoft sin 'avtale med Rockstar om eksklusiv GTA4'.

Den var sleip ja.

6092254[/snapback]

Ja du, for alle som så pressekonferansen veit at du oversetter dårlig eller lyger.

Han sa mer i baner av "Vi vil ha GTA 4 fra dag 1 på release med eksklusivt episodisk innhold".

6092309[/snapback]

 

Merkelig at du ikke påpekte at det var så tydelig, når det stod feil på gamer.no og ett dusin andre spill-websider. :-/

6092333[/snapback]

Se pressekonferansen selv da. Folk var kvikke på avtrekkeren og/eller forandra på hva Peter Moore egentlig sa.

Lenke til kommentar

Gidder ikke laste ned greiene..

Men hvis ordene var;

'Microsoft and Rockstar games have entered into an exclusive partnership to provide exclusive episodic content through Xbox Live. '

Etterfulgt av at han holder frem en tatovering med GTA IV, lik Halo-tattoveringen hans. Er ikke akkuratt klar tale, synes jeg.

Lenke til kommentar
Gidder ikke laste ned greiene..

Men hvis ordene var;

'Microsoft and Rockstar games have entered into an exclusive partnership to provide exclusive episodic content through Xbox Live. '

Etterfulgt av at han holder frem en tatovering med GTA IV, lik Halo-tattoveringen hans. Er ikke akkuratt klar tale, synes jeg.

6092344[/snapback]

Så du tolka det som at du kunne altså laste ned GTA IV og dens oppfølgere via Xbox Live da? Hvis du hadde fortsatt på det han sa, så sa han også at GTA IV skulle være på Xbox360 fra dag 1 av dens release. Han sa aldri at GTA IV var eksklusivt, men at det kom til å få eksklusivt episodisk innhold (expansion packs ol.), og jeg kan ikke fatte at det dette fremdeles er et tema. Det må da være mulig å holde seg litt oppdatert.

Lenke til kommentar
Gidder ikke laste ned greiene..

Men hvis ordene var;

'Microsoft and Rockstar games have entered into an exclusive partnership to provide exclusive episodic content through Xbox Live. '

Etterfulgt av at han holder frem en tatovering med GTA IV, lik Halo-tattoveringen hans. Er ikke akkuratt klar tale, synes jeg.

6092344[/snapback]

Så du tolka det som at du kunne altså laste ned GTA IV og dens oppfølgere via Xbox Live da? Hvis du hadde fortsatt på det han sa, så sa han også at GTA IV skulle være på Xbox360 fra dag 1 av dens release. Han sa aldri at GTA IV var eksklusivt, men at det kom til å få eksklusivt episodisk innhold (expansion packs ol.), og jeg kan ikke fatte at det dette fremdeles er et tema. Det må da være mulig å holde seg litt oppdatert.

6092345[/snapback]

 

Jeg er oppdatert, slapp av.

Hvis du går bak å leser hva jeg svarer på, så er ikke diskusjonen om jeg tror GTAIV kommer eksklusivt til 360.

Diskusjonen handler om det var andre GameMaker som syntes han var sleip når han ordla seg, og jeg synes han virket sleip i det tilfellet.

Det må da være lov å ha egne meninger om det, selv om det ikke passer inn i ditt 360 utopia. :)

Lenke til kommentar

Jeg hørte på og mener man må være rimelig dårlig i engelsk hvis man oppfattet det han sa som om at GTA 4 kommer eksklusivt til 360.

 

Det at engelskspråklige "lot seg lure" kan jeg bare ikke skjønne. Det må være det at de har hørt ordet eksklusivt i sammenhengen. Om det er sleipt er en annen sak. More sa i alle fall ikke noe som ikke var sant.

 

Men det er klart at slike "sleipe" uttalelser er en del av markedsføringen til alle de 3 store i konsollkrigen.

 

Edit: omformulering

Endret av _Astron_
Lenke til kommentar
Kan ikkje tenke meg at dette vil bli gratis, det er dyrt å oppretthalde ein server og ikkje minst eit par hundre. Alle MMORPG har månadsavgift, så at Sony Live ikkje får dette stiller eg meg tvilande til, korleis skal dei finansiere kostnadene ellers?

 

Tar det med ei klype salt, men hadde ikkje hatt noko imot at det er gratis.

6086971[/snapback]

De kan finansiere det med litt av alle de pengene de har! noe som ikke akkuratt er lite !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...