Bautastein Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 (endret) -Dette intervjuet fortjener en egen tråd: Intervju med Jeff Kaplan -Et meget bra intervju med gode spørsmål. Mannen er veldig konkret og "rett-fram" i sine svar, noe som gjør folket glade. God lesning som får meg til å ønske 1.11 og ekspansion kom i dag. -Det er en lettelse å se han bekrefte de samme problemene som jeg føler spillet har for øyeblikket: "And on resist gear we’ve learned our lesson." "Token systems can be good and reputation systems can be very useful, but combining token systems with reputation requirements is not necessarily a good design decision, or at least it wasn’t with ZG and AQ." "We recognize that there are major problems with the honor system currently." -Jeg tror folk som har "sluttet" å spille tidligere vil bli fristet til å komme tilbake til 1.11 eller ekspansion pack med dette. Annet nyttig info: "A caster legendary is in the game and ready to go for patch 1.11" "But the easiest encounter in Naxxramas should be around Twin Emperors level." Endret 12. mai 2006 av Pinglebolle
preskatv Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 (endret) Haha. draneis kan være paladin ^^ "Warrior, Priest, Paladin, Mage and Hunter. We might change that, however, maybe add or remove a class." Men digg. "And on resist gear we’ve learned our lesson. There is purple frost resist gear coming your way." Endret 11. mai 2006 av preskatv
OddZen Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hva skal mager bruke tilslutt, når alle har masse frost å fire ress gear!!??
phnx85 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hva skal mager bruke tilslutt, når alle har masse frost å fire ress gear!!?? 6086709[/snapback] Support klasse. Lage vann og brød, buffe med AB/AI og decurse. Slik paladin endte opp.
kjetilkl Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hva skal mager bruke tilslutt, når alle har masse frost å fire ress gear!!?? 6086709[/snapback] Nå har det jo begynt å komme endel -resistance gear til mages da ..
OddZen Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ehhh da blir vi bare dårliger da, mens alle andre blir bedere, hvis vi bare skal dra rundt med - resistance gear så får vi jo ikke no + dmg gear. Syntes de må finne en løsning på detta. Er jo akkurat som om alle springer rundt med palla aura.
kjetilkl Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ehhh da blir vi bare dårliger da, mens alle andre blir bedere, hvis vi bare skal dra rundt med - resistance gear så får vi jo ikke no + dmg gear. Syntes de må finne en løsning på detta. Er jo akkurat som om alle springer rundt med palla aura. 6086760[/snapback] Det ordner seg nok med de nye settene skal du se - dmg gear er jo ikke det store allikevel, chance to hit og in/crit eier
.Marcus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ehhh da blir vi bare dårliger da, mens alle andre blir bedere, hvis vi bare skal dra rundt med - resistance gear så får vi jo ikke no + dmg gear. Syntes de må finne en løsning på detta. Er jo akkurat som om alle springer rundt med palla aura. 6086760[/snapback] Det ordner seg nok med de nye settene skal du se - dmg gear er jo ikke det store allikevel, chance to hit og in/crit eier 6087402[/snapback] +dmg gear er det viktigste du har som caster for å øke DPS.
Yoghurt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Er ikke noe problem å specce elemental når 1.11 kommer ut uten å miste instat exp. evo osv. Blir en brukbar mage patch Fire til Naxxramas/aq/zg, frost til mc/bwl ..
kjetilkl Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 +dmg gear er det viktigste du har som caster for å øke DPS. 6087423[/snapback] Ikke nødvendigvis. - Etter min erfaring bytter jeg gjerne litt dmg mot % to hit
Azurathus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Desto mer +dmg du får, desto mer er hver hit eller crit verdt.
kjetilkl Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Desto mer +dmg du får, desto mer er hver hit eller crit verdt. 6088331[/snapback] Klart - Men jeg velger heller bort dmg for å få % to hit etc nå - der det ikke er mulig eier selvsagt dmg gear Intervjuet vi diskuterer er jo forresten fra Januar !??!
Bautastein Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 (endret) Jeg har oppdatert linken til en fungerende. Hvis du ikke orker å scrolle opp: så ligger den her: http://www.curse-gaming.com/en/news-35-1-i...-expansion.html Edit: Intervjuet er ikke fra januar. Det er fra starten av mai. Edit2: sykt.. Fikset hovedinnlegget enda en gang Endret 12. mai 2006 av Pinglebolle
Canute Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Linken i hoved innlegget ditt linker enda til nytimes.
kjetilkl Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Flott - mange av sitatene som flyter rundt derimot (og noe av det samme innholdet) er fra dette januar-intervjuet; http://www.nytimes.com/2006/01/28/sports/o...8d54208&ei=5088
likferd Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hva skal mager bruke tilslutt, når alle har masse frost å fire ress gear!!?? 6086709[/snapback] Ja, det er veldig vanlig å løpe rundt i battlesgrounds med Dark Iron gear og slikt.
Coaxmetal Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hva skal mager bruke tilslutt, når alle har masse frost å fire ress gear!!?? 6086709[/snapback] Ja, det er veldig vanlig å løpe rundt i battlesgrounds med Dark Iron gear og slikt. 6088959[/snapback] Hehe.. hvis jeg hadde hatt like bra mottiltak mot warriors som dere har mot fire mages nå ville jeg ikke nølt med å bruke det hvis 5+ av fiendene er warriors, som det bruker å være i en vanlig ab.
Xtra Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hva skal mager bruke tilslutt, når alle har masse frost å fire ress gear!!?? 6086709[/snapback] Ja, det er veldig vanlig å løpe rundt i battlesgrounds med Dark Iron gear og slikt. 6088959[/snapback] QFT :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå