Gå til innhold

Gaming Grade-serien utvides


Anbefalte innlegg

Jeg mener at G3 ikke likner på MX518 i det hele tatt!

Ser ingen forskjell her jeg. Det ''fjellet'' i midten av MX518 er ikke på G3 og knappene er annerledes. Som i de første av Logitech sine opptiske mus. Hele formingen er annerledes.

 

Når den kommer i august, blir det vel til at jeg investerer i en slik! Fresht design og ikke minst 2000Dpi :)

6075430[/snapback]

Der hadde de satt inn et annet bilde, ja...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper ikke de forkaster MX510/518-designet helt, og at de kommer med noe lignende snart.. Jeg har vent meg til MX510-en min, etter å ha brukt Logitech Pilot i mange, mange år før det igjen, og jeg ønsker ikke å skifte tilbake til det Pilot-lignende designet de nå har kommet med.. Tyngden og størrelsen på MX510 passer perfekt for meg :)

Lenke til kommentar
Håper ikke de forkaster MX510/518-designet helt, og at de kommer med noe lignende snart.. Jeg har vent meg til MX510-en min, etter å ha brukt Logitech Pilot i mange, mange år før det igjen, og jeg ønsker ikke å skifte tilbake til det Pilot-lignende designet de nå har kommet med.. Tyngden og størrelsen på MX510 passer perfekt for meg :)

6075827[/snapback]

 

Hørt om Logitech G5?

Prikk lik i fasong men har bare en knapp på siden...

Lenke til kommentar
Håper ikke de forkaster MX510/518-designet helt, og at de kommer med noe lignende snart.. Jeg har vent meg til MX510-en min, etter å ha brukt Logitech Pilot i mange, mange år før det igjen, og jeg ønsker ikke å skifte tilbake til det Pilot-lignende designet de nå har kommet med.. Tyngden og størrelsen på MX510 passer perfekt for meg :)

6075827[/snapback]

 

Hørt om Logitech G5?

Prikk lik i fasong men har bare en knapp på siden...

6076015[/snapback]

Jeg savner den knappen så mye, at jeg vurderer å gå tilbake til MX510.

Lenke til kommentar
du er langt ute på viddene om du sier G3 likner på MX518 (eller G5, som er formlik MX518).

 

Formene på G3 er lik de på MX300 og G1

6076282[/snapback]

 

De hadde satt feil bilde i artikkelen, nå er det byttet. Det bildet som var først lignet veldig på mx518!!!

 

Likte forresten bedre hvis den hadde lignet på 518!

Lenke til kommentar

Jeg synes G3 virker meget interessant for min del i allefall. Jeg liker nemlig ikke formen på MX500/MX510/MX518/G5, da jeg synes de blir for store/klumpete, og har derfor foretrukket modellene fra Razer på grunn av dette. Men med G3 ser det endelig ut til at Logitech kan tilby en passform som passer for mitt bruk kombinert med høy DPI. :yes:

Lenke til kommentar

Altså, utifra bildet kommer g3 til å bli lik mx300 (nei, ikke mx310 aka søppel :o)

 

Bra å se at logitech svarer mange oldschool fps gameres våte drømmer og slipper en ny og oppdatert versjon av mx300\g1 som er basert på den gode gamle utprøvde pilot designet. Veldig mange som hatet mx310 når den ble sluppet og tok plassen til mx300, ettersom mx300 var mye mindre og lettere og hadde bedre passform. Mx310 var et typisk UFO produkt, som skulle se stilig ut og skulle være så upraktisk som mulig til spill.

 

Ser ut som at razer endelig får en motstander i kampen om de mest hardcore fps gamerne.

 

CS er ikke hardcore bare så det er sagt, men det skader ikke å ha god kontroll over musebevegelsene.

Lenke til kommentar

har noen av disse nye musene to knapper på sidene, noen som klarer å se det? for det er ett absolutt must for at jeg kjøper ny mus (skjønt jeg er meget fornøyd med min 510 og min 5 år gamle func :p

 

nytt tastatur som matcher høytalere, skjermer, mus og kabinett hadde dog vært fint (jeg klarte helt tilfeldig å få samme colour scheme på alt it utstyret mitt :p (sølvgrått med bare blå LEDS...go figure )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...