Gå til innhold

Gamer.no oppfører seg MEGET barnslig nå i E3-tiden


Anbefalte innlegg

Nå under E3 synes jeg de som jobber i Gamer.no har begynt å oppføre seg nok så barnslig.

Noen strør om seg med hengelåser (låst topic) værre enn NASF-forumet i sine verste tider.

Alle som har reist til E3- heter nå visst noe med Wii i navnet sitt.

 

Det er ikke love med en E3-PS3 tråd, E3-Xbox360 tråd eller E3-Nintendo tråd.

Det ser jeg på som mye mer oversiktlig enn en samlet smørjetråd hvor alle disse konsollene skal blandes sammen.

 

Det har også vist seg i den senere tid, men også før E3 altså, at hvis personer starter en aktuell tråd, så blir den stengt hvis gamer.no starter en lignende tråd i etter tid.

Altså, hvis jeg f.eks ville startet en Singstar Disco-tråd. Så ville den bli stengt når gamer.no har laget en artikkel om Singstar Disco, hvor de i bunn av artikkelen har linken "diskuter artikelen videre her".

Da ville min Singstar Disco-tråd bli lukket, med link til gamer.no sin "offisielle" tråd.

 

Er det noen som deler mine synspunkter, eller er det bare jeg som er veldig hårsår i dag?

 

Og en gang til, hvorfor må de ha Wii med i navnet sitt. Det drar jo artiklene strak ned 2 hakk i seriøsitet i mine øyne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, riktig nok. Er jo det.

 

Men når jeg ser på artikler under Gamer.no, så heter visst alle de på E3 nå noe slikt som Wii-k, og slikt.

 

Når jeg går inn på forumene, så halger det med hengelåser.

Som foreksempel jeg skrev over.

En kar laget en GTA4-tråd. Helt reglementær og i tråd med relgene.

TST stenger tråden, og linker til gamer.no sin tråd som er laget 20 minutter SENERE, og skriver at det ikke er nødvendig med flere tråder om samme tema.

Da må vel for pokke ikke Gamer.no starte en NY GTA4-tråd 20 minutter etter en tråd allerede er godt i gang. Da kunne de heller linket til den eksisterende tråden i sin artikkel.

 

"Vår tråd er mer offisiell en din tråd." -Barnslig!

 

Ha en fin Wii-kend ;)

Lenke til kommentar
Jo, riktig nok. Er jo det.

 

Men når jeg ser på artikler under Gamer.no, så heter visst alle de på E3 nå noe slikt som Wii-k, og slikt.

 

Når jeg går inn på forumene, så halger det med hengelåser.

Som foreksempel jeg skrev over.

En kar laget en GTA4-tråd. Helt reglementær og i tråd med relgene.

TST stenger tråden, og linker til gamer.no sin tråd som er laget 20 minutter SENERE, og skriver at det ikke er nødvendig med flere tråder om samme tema.

Da må vel for pokke ikke Gamer.no starte en NY GTA4-tråd 20 minutter etter en tråd allerede er godt i gang. Da kunne de heller linket til den eksisterende tråden i sin artikkel.

 

"Vår tråd er mer offisiell en din tråd." -Barnslig!

 

Ha en fin Wii-kend ;)

6072955[/snapback]

Mener tråden virket for useriøs. Men det moderatoren burde gjort er å endret på tittelen og ryddet litt opp i tråden.

 

Diskuter artiklen er vel strengt talt for å diskutere selve artikkelen, ikke lage en slags samletråd for dette emnet.

Om man hadde krevd at all hardware som blir publisert på hw.no skulle bli diskutert i diskuter artikkelttråden hadde det ikke vært mye orden på forumet...

 

Det er foresten ikke lov til å diskutere moderatoravgjørelser her. Er en egen tråd for tilbakemeldinger til moderatorteamet.

Lenke til kommentar
BÆS. Enig med Gamer.no sin handlemåte. De har tråder til alle sine artikler, kan ikke endre dette bare fordi du har lagd en lignende tråd.

6073235[/snapback]

Men det er ikke meningen at vi kun skal bruke deres artikkel-tråder for å diskutere et produkt eller en nyhet..

Lenke til kommentar
BÆS. Enig med Gamer.no sin handlemåte. De har tråder til alle sine artikler, kan ikke endre dette bare fordi du har lagd en lignende tråd.

6073235[/snapback]

Men det er ikke meningen at vi kun skal bruke deres artikkel-tråder for å diskutere et produkt eller en nyhet..

6073301[/snapback]

Jo - gamer.no har den praksisen, har de lagd en artikkel så ønsker de etter hva jeg vet at man skal bruke artikkeltråden til å diskutere. Selv om den andre tråden om akkurat samme sak kan være lagd littegranne før.

Lenke til kommentar

Jeg deler ikke din mening hva angår navnene (Kent Wii-lliam og Fure-wii-k) og jeg synes ikke at det minker seriøsisteten til gamer.no, det er unødvendig av deg å henge deg opp i så små bagateller. Det er innholdet i artikkelen som teller, ikke at de har parodiert bittelitt på sitt eget navn.

 

Dessuten må de få lov til å ha litt nerdehumor i denne E3 -tid. Hadde de f.eks kalt seg wii -fanboy f.eks, hadde jeg syntes at det var useriøst, men noe så lite som det de har gjort ut av navnene der kan jeg rett og slett ikke se noe galt med, særlig ikke når det faktisk passer inn, og jeg tror de fleste egentlig bare smiler litt for seg selv og syns det er artig.

 

Og selvfølgelig blir en tråd om et emne som gamer.no har laget en artikkel om stengt, det er bare rett og rimelig. Særlig siden de fleste bare putter inn en link til en nyhet på f.eks gamespot og sier noen få ord, og det er samme prinsippet som gamer.no har i sine diskuter -artikkelen -tråder. Men hvis tråden som omhandler noe gamer.no nettopp har skrevet inn, inneholder en god og fyldig førstepost om emne samt har gode innlegg i seg generelt sett synes jeg den skal holdes åpen, eller at enkelte poster kan flyttes over i gamer.no sin tråd.

Lenke til kommentar

Nettopp, og det er viktig å få med seg det Alastor sa. Gamer.no er en helt unik spillside med helt spesielle skribenter som ikke gjengir pressemeldinger i detalj på rett frem metoden, noe som er veldig bra, spesiellt god er humoren de pakker inn i omtaler. Vil du virkerlig trykkertor at gamer.no skal bli et kjedelig sted å lese om spillnyheter? Der du får servert omtrent det samme innholdet som i en pressemelding?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...