Gå til innhold

SiN Episodes: Emergence ute nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så det er greit å gi ut et svakt produkt fordi det bare er episode 1?

6115565[/snapback]

både ja og nei.

emergence kan på mange måter samenlignes med en pilotepisode av en TV serie, og i pilotepisoder er det viktigste å etablere settingen og karakterene. jeg tror det er det de har prøvd på her.

man kan kanskje si at 20 dollar er litt mye for et slikt pilotprosjekt, men når de slenger med fullversonen av SIN høres det alikevel ut som en fair pris.

Skrevet
Så det er greit å gi ut et svakt produkt fordi det bare er episode 1?

6115565[/snapback]

Enig der, selvom det kommer i flere episoder er det fortsatt et spill man betaler for.

Skrevet
Noen som vet hvem som synger den sangen i menyen (altså i spilets meny)? Digg sang. :)

6117119[/snapback]

Sjekk slutten på "credits" mest sannsynlig burde det vel stå der. :)

Skrevet

Sitter fast i spillet jeg, har kommet til et setd der en Druglord som snakker russisk/engelsk, han står bak en glassvegg med en dør som ikke går ann å åpne eller skyte i stykker, bak meg er det en elektromagnetsik vegg som jeg ikke kommer gjennom. Så nå står jeg der i et bittelite rom. Det skjedde jo absolutt ingenting etter at han var ferdig med så snakke.

Skrevet
Sitter fast i spillet jeg, har kommet til et setd der en Druglord som snakker russisk/engelsk, han står bak en glassvegg med en dør som ikke går ann å åpne eller skyte i stykker, bak meg er det en elektromagnetsik vegg som jeg ikke kommer gjennom. Så nå står jeg der i et bittelite rom. Det skjedde jo absolutt ingenting etter at han var ferdig med så snakke.

6121017[/snapback]

Hm! :hmm: Da jeg var der så bablet han i evigheter, så gikk han og 2 vakter etter han ut døren på andre siden av rommet han var i. Så ble døren åpnet for Blade og puppe dama dukker opp på et hologram inne i det samme rommet han fyren som snakket til deg var. ;)

Skrevet

sin har blit patcha, en av forandringene er:

"Fixed a path-finding issue preventing the game from progressing after talking with Radek at his headquarters"

så prøv på nytt, så burde det gå

Skrevet
Du har originalversjonen? Det kan jo alltids hende at det er en bug med warez-versjonen av spillet. ;)

6121703[/snapback]

Huh, jammen alle vet jo at Steam spill ikke kan kopieres ulovlig, ikke sant?? :lol:

Skrevet (endret)

Du laster den jo bare ned når du starter opp Steam.

EDIT: Og om du har warez-versjonen... Vel, du burde nå ha lært av den advarselen du fikk utdelt sist gang du prøvde å få hjelp med et piratkopiert spill. ;)

Endret av Hr. Jenssen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...