koronag Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Så det er greit å gi ut et svakt produkt fordi det bare er episode 1?
cyberPanda Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Så det er greit å gi ut et svakt produkt fordi det bare er episode 1? 6115565[/snapback] både ja og nei. emergence kan på mange måter samenlignes med en pilotepisode av en TV serie, og i pilotepisoder er det viktigste å etablere settingen og karakterene. jeg tror det er det de har prøvd på her. man kan kanskje si at 20 dollar er litt mye for et slikt pilotprosjekt, men når de slenger med fullversonen av SIN høres det alikevel ut som en fair pris.
Bertelsen Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Så det er greit å gi ut et svakt produkt fordi det bare er episode 1? 6115565[/snapback] Enig der, selvom det kommer i flere episoder er det fortsatt et spill man betaler for.
Wooho Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Noen som vet hvem som synger den sangen i menyen (altså i spilets meny)? Digg sang.
Bertelsen Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Noen som vet hvem som synger den sangen i menyen (altså i spilets meny)? Digg sang. 6117119[/snapback] Sjekk slutten på "credits" mest sannsynlig burde det vel stå der.
TOO TRILL Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Sitter fast i spillet jeg, har kommet til et setd der en Druglord som snakker russisk/engelsk, han står bak en glassvegg med en dør som ikke går ann å åpne eller skyte i stykker, bak meg er det en elektromagnetsik vegg som jeg ikke kommer gjennom. Så nå står jeg der i et bittelite rom. Det skjedde jo absolutt ingenting etter at han var ferdig med så snakke.
Wooho Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Sitter fast i spillet jeg, har kommet til et setd der en Druglord som snakker russisk/engelsk, han står bak en glassvegg med en dør som ikke går ann å åpne eller skyte i stykker, bak meg er det en elektromagnetsik vegg som jeg ikke kommer gjennom. Så nå står jeg der i et bittelite rom. Det skjedde jo absolutt ingenting etter at han var ferdig med så snakke. 6121017[/snapback] Hm! Da jeg var der så bablet han i evigheter, så gikk han og 2 vakter etter han ut døren på andre siden av rommet han var i. Så ble døren åpnet for Blade og puppe dama dukker opp på et hologram inne i det samme rommet han fyren som snakket til deg var.
Gunfreak Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 døra skal opne seg og du skal gå inn i rommet, da kommer det et hologram av hu dama som da snakker til deg.
TOO TRILL Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 (endret) hmmm...skjer ingenting, får bare prøve igjen. EDIT: det går ikke, det er samme sted vi sankker om her? Endret 17. mai 2006 av St.Matias
Hr. Jenssen Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Du har originalversjonen? Det kan jo alltids hende at det er en bug med warez-versjonen av spillet.
TOO TRILL Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Det kan hende det også... Men gidder neon å legge ut en save-fil med en save som har kommet til rett etter der jeg sitter fast?
cyberPanda Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 sin har blit patcha, en av forandringene er: "Fixed a path-finding issue preventing the game from progressing after talking with Radek at his headquarters" så prøv på nytt, så burde det gå
Vice Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Du har originalversjonen? Det kan jo alltids hende at det er en bug med warez-versjonen av spillet. 6121703[/snapback] Huh, jammen alle vet jo at Steam spill ikke kan kopieres ulovlig, ikke sant??
Hr. Jenssen Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Feil, jeg hadde mulighet til å skaffe warez-versjonen, og den fungerer fint - uten Steam.
TOO TRILL Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 noen som gidder å legge ut en link til den nyeste patchen?
Hr. Jenssen Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Du laster den jo bare ned når du starter opp Steam. EDIT: Og om du har warez-versjonen... Vel, du burde nå ha lært av den advarselen du fikk utdelt sist gang du prøvde å få hjelp med et piratkopiert spill. Endret 18. mai 2006 av Hr. Jenssen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå