Gå til innhold

Eks fyller 20 år - gavetips?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Når han tross alt ikke vet hva han skal kjøpe så kan han vel spørre, å siden det er en X håper jeg han ikke legger så stor vekt i det.

6072769[/snapback]

Hvis ikke han vil re-pimpe henne da...

6072774[/snapback]

Vel da er jo kino og en matbit letteste vei å gå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg synes ikke det blir upersonlig hvis jeg kjøper noe jeg ble tipset om her inne, som noen av dere sier. Jeg tror faktisk de beste gaveideene er de som tenkes ut av flere. Før var det lett, bare å kjøpe noe dyrt og nødvendig, og nå må jeg plutselig ha noe som appellerer til følelsene.

 

unnskyld meg, men jeg synes du maser fælt om den eksen din. For et års tid siden hadde du en kjempetråd om henne og hva du kunne gjøre, og nå vil du ha hjelp til å finne ei gave til samme dama.

Hvis du er så hjelpeløs er det kanskje ikke rart hun er en eks.

 

Jeg nevnte henne for 1 år siden og nevner henne nå, og du synes jeg maser? Du virker litt ute av det, eller så er du bare ute å maser, noe som egentlig er unødvendig. Vi vet at du tror du er helt. Jeg er hjelpesløs og du er Guds gave til jorden, det anti-konstruktive orakelet. :yucky:

Lenke til kommentar
Alt det der høres veldig bra ut, men jeg kan ikke akkurat dra henne med inn i basen heller.

6074259[/snapback]

 

Som erkebergenser har jeg selvfølgelig et par forslag dersom været er pent:

 

Ta henne med på Fløyen. Husk å ta med en sekk med mat og god drikke + eventuelt et teppe å sitte på. Gi henne i tillegg en bamse, gjerne en av den grå typen som er supersøte som det står noe sånt som "Best friends" på eller noe.

Lenke til kommentar
Ta henne med på Fløyen. Husk å ta med en sekk med mat og god drikke + eventuelt et teppe å sitte på. Gi henne i tillegg en bamse, gjerne en av den grå typen som er supersøte som det står noe sånt som "Best friends" på eller noe.

6074272[/snapback]

OK, der smeltet ihvertfall jeg. Støtter den!

:)

Lenke til kommentar

Ser du ikke har mye tid, men;

 

Lag en presenatsjon av livet hennes (powerpoint); annen hver siden inneholder hva som skjedde med henne og annenhver hva som skjedde i verden.

 

Eks.

"XX.mai 1986 ble en liten stjerne født i XXX# (bilde av jenta?)

"XX. mai 1986 var Norge fremdeles i pakinikk ette Tsjernobyl-nedfallet" (bilde fra avis)" evt annen nyhet.

Suppler gjerne med en bakgrunnssang som var på VG lista den tiden (alltid festlig med 80-talls hiter), og litt info om den.

 

Gjør dette for de viktige hendelsene i livet hennes (begynte på skole, konfirmasjon, når hun mistet møyndommen :green: (hva kom først), når hun ble 18 etc.)

 

Avslutt med en invitasjon til noe hun vanligvis ikke ville gjort på egenhånd; paintball, go-cart, fisketur etc.

Lenke til kommentar
Noen som har tips? Jeg skulle gjerne tatt dette på strak arm selv, men det har jeg ikke anledning til.

6067941[/snapback]

 

Fotoalbum?

Kan jo sende bilder inn på nett, ca 1 kr bildet. Stikk innom en bokforhandler og kjøp et album + noe fargeark kanskje.

klipp og lim...

 

Høres kanskje litt seriøst ut, men det er jo avhengig av bildene\tekstene.

Endret av dub
Lenke til kommentar
Som erkebergenser har jeg selvfølgelig et par forslag dersom været er pent:

 

Ta henne med på Fløyen. Husk å ta med en sekk med mat og god drikke + eventuelt et teppe å sitte på. Gi henne i tillegg en bamse, gjerne en av den grå typen som er supersøte som det står noe sånt som "Best friends" på eller noe.

 

Gudforeldrene til dattera mi, forlovet seg på den plassen der :)

Lenke til kommentar
Jeg nevnte henne for 1 år siden og nevner henne nå, og du synes jeg maser? Du virker litt ute av det, eller så er du bare ute å maser, noe som egentlig er unødvendig. Vi vet at du tror du er helt. Jeg er hjelpesløs og du er Guds gave til jorden, det anti-konstruktive orakelet. :yucky:

6074235[/snapback]

 

Vi? Du får snakke for deg selv, gutten min.

Forresten likte jeg godt "det anti-konstruktive orakelet". Det er det fineste som har blitt sagt til meg noengang. Takk pus :)

 

Edit:

Du er vel ikke så lettlurt at du trodde på alt jeg skrev i "dagboka" mi? For jeg regner med det er derfor du kaller meg guds gave til kvinnen ... Kan ikke skjønne at du har det fra andre steder :roll:

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...