Gå til innhold

Eks fyller 20 år - gavetips?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

16. mai skal eks-en min ha bursdag, hun blir 20 år. Vi er veldig gode venner og jeg ønsker selvsagt å gi henne noe fint til anledningen. Har ikke veldig mye penger nå, tjener 135,- til dagen, så kan ikke matche de presangene jeg ga henne da vi var i sammen (eks. Canon 300D, iPod, Minidisc, mobil) Derfor er det veldig viktig at denne gaven er så kreativ at hun verdsetter den like høyt som de andre gavene, selv om den er billigere.

 

Noen som har tips? Jeg skulle gjerne tatt dette på strak arm selv, men det har jeg ikke anledning til. Pendler som en helt mellom Bergen og Stavanger, og arbeider 9 timer dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Kjøp ei månetomt! Ikke noe er bedre enn et par mål med jord på en annen "planet"!

 

OT : Jobber du 9 timer pr. dag og tjener 135 norske kroner på det ? Pallesnekring det eller ?

6067952[/snapback]

 

Nei, slavearbeid for konge og fedreland.

Lenke til kommentar
16. mai skal eks-en min ha bursdag, hun blir 20 år. Vi er veldig gode venner og jeg ønsker selvsagt å gi henne noe fint til anledningen. Har ikke veldig mye penger nå, tjener 135,- til dagen, så kan ikke matche de presangene jeg ga henne da vi var i sammen (eks. Canon 300D, iPod, Minidisc, mobil) Derfor er det veldig viktig at denne gaven er så kreativ at hun verdsetter den like høyt som de andre gavene, selv om den er billigere.

 

Noen som har tips? Jeg skulle gjerne tatt dette på strak arm selv, men det har jeg ikke anledning til. Pendler som en helt mellom Bergen og Stavanger, og arbeider 9 timer dagen.

6067941[/snapback]

 

Lag en film til henne.

 

Finn en ting som minner om gode ting.

 

For eksempel, jeg kjøpte en Delfin til eks-dama mi, en sånn kosebamse delfin, hun har hatt den i senga siden hun fikk den.

 

Etter det har hun fått en delfin av glass, og en delfin ramme :p

 

Ja hu smelter hver gang hun ser en delfin nå. Pussig greier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har ikke tid til å gjøre en dritt. Filmer lagde jeg til henne når vi hadde kranglet. Vil ikke skape assosiasjoner.

Lenke til kommentar

Kjøp reker ... Er mange av de på brygga.

 

 

Edit: unnskyld meg, men jeg synes du maser fælt om den eksen din. For et års tid siden hadde du en kjempetråd om henne og hva du kunne gjøre, og nå vil du ha hjelp til å finne ei gave til samme dama.

Hvis du er så hjelpeløs er det kanskje ikke rart hun er en eks.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...