Gå til innhold

far og sønn-prosjekt


Anbefalte innlegg

hei! Nå har jeg og faren min bestemt oss for å begi oss utfor et eller annet prosjekt i fritiden vår. Men hva? Har noen noen ideer om hva vi kan gjøre? Det hadde vært gøy å gjøre noe som har med lodding å gjøre, men det må ikke inneholde noe særlig data (bortsett fra å skaffe informasjon på internett). Jeg antar at faren min sikkert liker noe som har litt med mekanikk å gjøre. Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:mrgreen:

 

Å pusse opp et fly er vel ikke noe hvem som helst kan begi seg ut på? Jeg vil tro, uten å vite sikkert, at et fly som skal sveve noen tusen meter over bakken gjerne krever fagfolk. Det er vel regler for slikt? Det er liksom ikke noe man bare drar med hjem i grasjen og snekrer på en gang iblant, man må vite hva man gjør.

 

Kjøpe en gammel vetranbil, skru den fra hverandre og pusse den opp er vel en fin idè?

Lenke til kommentar
:mrgreen:

 

Å pusse opp et fly er vel ikke noe hvem som helst kan begi seg ut på? Jeg vil tro, uten å vite sikkert, at et fly som skal sveve noen tusen meter over bakken gjerne krever fagfolk. Det er vel regler for slikt? Det er liksom ikke noe man bare drar med hjem i grasjen og snekrer på en gang iblant, man må vite hva man gjør.

 

Kjøpe en gammel vetranbil, skru den fra hverandre og pusse den opp er vel en fin idè?

6066631[/snapback]

 

Faren min er pilot så han kan da det meste. Han hadde et fly før, men solgte det ettersom han ikke brukte det så ofte. Etter en stund gikk sertfikatet hans for småfly (5 passasjerer) ut. Nå har vi fått en til hytte hvor det bare er noen kilometer til en flyrullebane der det aldri letter eller lander fly. Derfor skal nok pappa ha tilbake sertfikatet snart og om han ikke kjøper et fly, så kanskje han leier et. :D r mer lyst til å bygge noe tøft der vi kanskje må måle skære opp og slike ting. Vi kom fram til ideen om kanskje å kjøpe en xbox for så montere innholdet i en ny box som vi lager selv og sveiser sammen. Men bare fortsett å strømme på med forslag. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...