Gå til innhold

Blir ikke drept!

Anbefalte innlegg

Skrevet
:D Nå har jeg tatt kontakt med EA og de sa at de har produsert noen spill feil som de ikke har klart å få stoppet alle til å selges. Så siden jeg har gidd den tilbake og sagt at jeg aldri blir drept for jeg ett nytt BF2-spill + special forces sendt i posten!!  :cool:

men takk for alle svarene :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

6071243[/snapback]

så du sier jehg kan kjøpe BF 2, si at det er feil og få nytt + SF gratis? :dribble:

6071359[/snapback]

Nei, for jeg måtte si serienummeret til dem og da tipper jeg at de så når disse platene med feil i ble laget... vet ikke helt...

6071388[/snapback]

Kopier bare mailen du nå, du vet du driter deg ut hvis du ikke gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Løgn!! du har brukt alt for lang tid!!

det tar ikke mer enn 10 sec å kopiere en mail!!

6071329[/snapback]

Ro deg ned Lamer.

6071345[/snapback]

har du aldrig sett politiavhør på tv før?? ^^

Endret av MongoMan
Skrevet
:D Nå har jeg tatt kontakt med EA og de sa at de har produsert noen spill feil som de ikke har klart å få stoppet alle til å selges. Så siden jeg har gidd den tilbake og sagt at jeg aldri blir drept for jeg ett nytt BF2-spill + special forces sendt i posten!!  :cool:

men takk for alle svarene :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

6071243[/snapback]

så du sier jehg kan kjøpe BF 2, si at det er feil og få nytt + SF gratis? :dribble:

6071359[/snapback]

Nei, for jeg måtte si serienummeret til dem og da tipper jeg at de så når disse platene med feil i ble laget... vet ikke helt...

6071388[/snapback]

Kopier bare mailen du nå, du vet du driter deg ut hvis du ikke gjør det?

6071415[/snapback]

No gidder jeg ikke å svare mer... Å forresten så sendte jeg ikke mail til de.. jeg RINGTE! Å dessuten hvis dere leser nøye så ser dere at jeg har skrevet: de sa... ikke: de skrev

Skrevet
No gidder jeg ikke å svare mer... Å forresten så sendte jeg ikke mail til de.. jeg RINGTE! Å dessuten hvis dere leser nøye så ser dere at jeg har skrevet: de sa... ikke: de skrev

6071489[/snapback]

OK, Latterlig..... EOD.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...