MixMaster Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hei! Jeg spiller paladin på Mazrigos, og har den siste tanken begynt å leke meg med tanken på å farme honor til PvP rank 14. Er det noen av dere her som har prøvd seg på dette, og gjennomført slitet for å nå grand marshal (eller high warlord om du vil)? Synes dere det var vært det? Selv har jeg prøvd meg en del i MC og vært med på å ta ned Onyxia noen ganger, men instancer er ikke helt min stil og kan tenke meg å få bra gear, mens man samtidig kan ha det gøy i battlegrounds. Snart er det sommerferie, som betyr en del uker fri. Hvis jeg starter å farme honor nå, vil jeg kunne klare å bli grand marshal før sommerferien er omme? (ja vet at det er fint vær og sånn da, men jeg er ikke noe særlig "strandmenneske" ) Takker for svar og innspill på forhånd
cfg Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hehe, i sommeren kommer det til å ta godt med tid mht. at andre også tenker sånn, så du vil ende opp med å waste hele sommerferien inne i huset foran dataen. Dessuten kommer jo expansionen ut nå, så Lv. 70 burde være nok for sommeren imo
JTR Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 rank13-14 tar deg minimum 3 uker om du kjører hardcore, + at du må være standing 1.
Hjelmn Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 hvilken rank er du nå? etter rank6 kan du maks gå opp 1 rank i uka, 1 rank i uka fram til rank14 er 8 uker. altså hele sommeferien. Jeg tviler STERKT at du har mulighet til å greie det, er utrolig vanskelig å greie å gå opp 1 rank i uka etter rank11. bare rank 13 til 14 tar minimum 3 uker.
Kjobben Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det tar deg som sagt minst 3-4 uker fra rank 13-14 og da må du bli standing 1 hver uke. Det går lett ann å soloe honor til rank 11, men etter det _MÅ_ du ha en steady PVP gruppe for å ranke 12-14..
Coaxmetal Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Vel, bare for å ha det klart; Farme til rank 14 != gøy. Når du har rank 14 er du så kvalm av wow og spesielt pvp at du ligger og griner i 3 uker når du tenmker over den bortkasta sommern din.. I tillegg kan det bli vanskelig selv om du spiller døgnet rundt hvis du ikke har noen å farme wsg/ab med. Anbefaler deg sterkt å ta honorfarminga med ro, og nyte livet på stranda istedet
Avean Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Seriøst med alt det fine været vi har nå, er du seriøst villig til å sløse bort det på WoW ? Du kommer til å angre en dag på at du har brukt så mye tid på ett mmorpg. Når du når Rank 14, hva da ? Endgame i WoW er ikke så sinnsykt gøy. Spill ett vanlig multiplayerspill og du har Endgame content med engang Jeg gjentar, ikke sløs bort fritida di på WoW. Nyt sommerværet.
Hjelmn Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det tar deg som sagt minst 3-4 uker fra rank 13-14 og da må du bli standing 1 hver uke. Det går lett ann å soloe honor til rank 11, men etter det _MÅ_ du ha en steady PVP gruppe for å ranke 12-14.. 6061346[/snapback] Tull, en troll shaman på servern min har soloa til rank13 nå, blir vel rank14 denne uka kanskje.
Kjobben Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Det tar deg som sagt minst 3-4 uker fra rank 13-14 og da må du bli standing 1 hver uke. Det går lett ann å soloe honor til rank 11, men etter det _MÅ_ du ha en steady PVP gruppe for å ranke 12-14.. 6061346[/snapback] Tull, en troll shaman på servern min har soloa til rank13 nå, blir vel rank14 denne uka kanskje. 6061364[/snapback] Okay, da... På min server går det hvertfall ikke å soloe til rank 14, siden det er en veldig gammel server og _mange_ driver med PVP. Det er alltid 2-3 PVP grupper som PVP'er 24/7. Så det er en ganske ny server du spiller på? For hvis det er en ny server, er det lettere å soloe standing. EDIT: Hvordan vet du at den shamanen soloer? Du er jo human rogue... Endret 8. mai 2006 av Kjobben
GRendal Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 klart du kan bli 14 i sommer. like klart som at folk skal slutte å røyke etter nyttår. Not happening.
exmx Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Du skal være passe nerd hvis du gidder å sløse bort hele sommerferien på rank 14.
Nstin Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hvis gutten vil "sløse" bort sommern som dere sier på å ranke til 14. Så er det hans valg og dere har fint lite med det å gjøre.
GRendal Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 problemet er bare at " rank 14 i sommer" er en clichè. Alle skal bli r14 om sommern...
KillerX Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hvis gutten vil "sløse" bort sommern som dere sier på å ranke til 14. Så er det hans valg og dere har fint lite med det å gjøre. 6061578[/snapback] Enig der. rank 11-12 har jeg tro på. Det er vell et par epixxxx @ rank 12? og på rank 11 så får du jo svinbillig epix mount.
Griznah Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det er ikke nok uker i sommeren for å bli rank14 rett og slett
anon12234 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 ordene "paladin" og "pvp" i samme tråd?...hmm nei, må ha lest feil
cyberman123 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 ordene "paladin" og "pvp" i samme tråd?...hmm nei, må ha lest feil 6062081[/snapback] Har du rette builden til paladin eiger den i PvP. Med dårlig build suger den ! Eg sjølv er har ein 55 pala og eg tok en lvl 60 pala på grunn av han hadde dårlig build.. Han skylda på builden sinn og han gikk og resetta den og satt opp en lignande build som eg bruker. Å vi tok ein omkamp og da eigde han meg !! Eg tok bere 20 % av live hans før han tok mej !! Tok faktisk en lvl 60 tauren warrior for noen dager siden.. eg er lvl 55 !! Så du børe ikkje antyde at paladin suge i PvP før du har fighta mot en skikkelig god pala !!
Kanetheheatsink Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 ordene "paladin" og "pvp" i samme tråd?...hmm nei, må ha lest feil 6062081[/snapback] Enig Har du rette builden til paladin eiger den i PvP. Med dårlig build suger den ! Eg sjølv er har ein 55 pala og eg tok en lvl 60 pala på grunn av han hadde dårlig build.. Han skylda på builden sinn og han gikk og resetta den og satt opp en lignande build som eg bruker. Å vi tok ein omkamp og da eigde han meg !! Eg tok bere 20 % av live hans før han tok mej !! Tok faktisk en lvl 60 tauren warrior for noen dager siden.. eg er lvl 55 !! Så du børe ikkje antyde at paladin suge i PvP før du har fighta mot en skikkelig god pala !! 6062170[/snapback] En talentbuild som ikke passer i pvp er holy. Ville tippe at retr/armor skulle funke i pvp. Som f.eks improved armor, osv. Masse godsaker for pvp paladiner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå