Gå til innhold

Hvilken guild tok ned C'Thun først?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er vell mer JTR som flamer ved bruke bemerkelser av andre personer...

Uansett diskusjonen om Horde vs Alliance PvE kommer aldrig til ta noen ende, og som jeg ser på det, er balansen helt fin..

Endret av brutti
Videoannonse
Annonse
Skrevet
.........og som jeg ser på det, er balansen helt fin..

6061753[/snapback]

haahhaahahah beste jeg har lest på lenge. newsflash kiddo, sammenlign hvilke pve/raid abilites/buffs alliance har og sjekk hva horde har.

Skrevet

"newsflash kiddo" skjera? Greit nok at dere tok c'thun først og all respekt for det, men hvis du kan gå ned fra den høye hesten og vise litt respekt den andre veien også. Kan alltids prøve å diskutere i normale former imo.

Skrevet

Fortell meg først hva dette har med en høy hest eller noe med c'thun og gjøre?

Men greit, enlighten me, hvorfor mener du at det fakisk er balansert?

Skrevet

Jeg har ikke sagt at det er balansert, bare påpeker at hvis du skal diskutere så bør du ordlegge deg anderledes. Å kalle folk for crapkids og kiddo er bare en dårlig start på en diskusjon.

Skrevet

6061858[/snapback]

Om du mener paladin er en ubalansert klasse, kan du ikke bare rerolle da? :roll:

Skrevet (endret)
Jeg har ikke sagt at det er balansert, bare påpeker at hvis du skal diskutere så bør du ordlegge deg anderledes. Å kalle folk for crapkids og kiddo er bare en dårlig start på en diskusjon.

Om noen klarer å presse ut noe som er totalt irrelevant, eller noe som er like blåst som å påstå at 2+2=6 så føler jeg ikke så veldig mye til overs for de pga de som da poster er som regel nøyaktig det jeg beskrev de som.

Om du mener paladin er en ubalansert klasse, kan du ikke bare rerolle da?

Har aldri sagt at paladins er en ubalansert klasse, derimot sammenlignet med shaman (og alle racials som og kommer inn i bildet også)blir det noe helt annet.

Etter jeg har brukt utallige timer i shamanen min + alle jeg kjenner spiller horde så frister det ikke noe særlig å rerolle, som sagt det er ikke direkte super vanskelig for horde, derimot mye lettere for alliance.

Og jo, om jeg noen gang skal rerolle så roller jeg en pala.

Endret av JTR
Skrevet

6061867[/snapback]

Enig med den der.

Skrevet

Så når det er en som sier "Ja, for horde har jo ikke fordel på Viscidus.." Noe som er 100% riktig pga poison totem som fjerner poison hele tiden, så kan du kalle dem crapkid? kk. nuff said.

Skrevet
Så når det er en som sier "Ja, for horde har jo ikke fordel på Viscidus.." Noe som er 100% riktig pga poison totem som fjerner poison hele tiden, så kan du kalle dem crapkid? kk. nuff said.

6061919[/snapback]

Igjen, totalt irrelevant til hva det var snakk om.

Men men, gjennomsnittsalderen/viten på dette forumet er ikke så veldig høy afaik så hva kan man forvente.

Skrevet (endret)

Blir for dumt om du skal gå til angrep på enkelt person JTR, om de er av en annen oppfattning en deg. Dette var noe jeg gjorde på 10 års stadiet noe jeg for lengst er over.

At Alliance har buffs som buffer hele raidet så er det fordel i blandt men kom ikke si at Shamans er totalt useless, poison totem er et perfekt eksempel for akuratt det.

6061858[/snapback]

Det har litt med din arrogante måte og være på i dette forumet...

Endret av brutti
Skrevet (endret)
Blir for dumt om du skal gå til angrep på enkelt person JTR, om de er av en annen oppfattning en deg.

At Alliance har buffs som buffer hele raidet så er det fordel i blandt men kom ikke si at Shamans er totalt useless, poison totem er et perfekt eksempel for akuratt det.

6061931[/snapback]

......har du i det hele tatt giddet å sett hva dere faktisk får ut av blessings i forhold til hva horde får av totems?

Do the math.

Men ok, siden flere av dere er så sinnsykt opphengt i poision totemen så skal jeg lage en liten liste som illusterer hvor dere har fordeler.

-Alt bortsett fra Visc og Huhuran(tho litt tvilsomt om Huhuran fordelen er en exploit eller ikke men)....der har du det, og om du faktisk ser på hva dere får ut av blessings så hadde du skjønt dette.

(jeg kan vell forsåvidt poste hvorfor Razor ikke er i horde sin fordel, til de som whiner over earthbind : det er regelrett lettere å bare drepe/tanke alt som spawner istedet)

Og jo, tilbake til generelle crapkids : "LAWL YOU GOT WINDFURY NOOB".

Venter bare på den, kommer tilbake i morgen for mer flame og fart, nå er det hjem :)

EDIT: Jeg er ikke arrogant, jeg siterer fakta, du siterer din egen mening som er basert på.....ingenting?

Endret av JTR
Skrevet
Blir for dumt om du skal gå til angrep på enkelt person JTR, om de er av en annen oppfattning en deg.

6061931[/snapback]

......har du i det hele tatt giddet å sett hva dere faktisk får ut av blessings i forhold til hva horde får av totems?

Do the math.

Men ok, siden flere av dere er så sinnsykt opphengt i poision totemen så skal jeg lage en liten liste som illusterer hvor dere har fordeler.

-Alt bortsett fra Visc og Huhuran(tho litt tvilsomt om Huhuran fordelen er en exploit eller ikke men)....der har du det, og om du faktisk ser på hva dere får ut av blessings så hadde du skjønt dette.

(jeg kan vell forsåvidt poste hvorfor Razor ikke er i horde sin fordel, til de som whiner over earthbind : det er regelrett lettere å bare drepe/tanke alt som spawner istedet)

Og jo, tilbake til generelle crapkids : "LAWL YOU GOT WINDFURY NOOB".

Venter bare på den, kommer tilbake i morgen for mer flame og fart, nå er det hjem :)

EDIT: Jeg er ikke arrogant, jeg siterer fakta, du siterer din egen mening som er basert på.....ingenting?

6061965[/snapback]

Det han mener med arroganse er vel ikke fakta, men måten du poster på, i.e crapkids som kommer ganske ofte i dine poster.

Skrevet

6061919[/snapback]

Igjen, totalt irrelevant til hva det var snakk om.

Men men, gjennomsnittsalderen/viten på dette forumet er ikke så veldig høy afaik så hva kan man forvente.

6061928[/snapback]

vel, du er vel en av de som trekker kraftig ned?

Skrevet

Eneste jeg mente var :

Når noen sier Alliance har fordel på Ouro, en optional boss - sier jeg at Horde har fordel på Viscidus, poisoncleanse totem + FROSTshock ( slik at han går mye fortere frem til meleefasen.

Og sånn kan man holde på med alle bosser i spillet.

Horde har fordel på Razorgore, ved kiting av drager osv, mens alliance igjen har fordel på Vael.

Man kan ikke få alt her I spillet, men må bruke det man har. Så lenge Alliance og Horde har klart å få ned alle bosser i spillet uten større problem, burde det ikke vært et emne å diskutere engang. Om du du synes alliance er bedre enn horde, grunnet de har imba ubalanserte chars - reroll!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...