Gå til innhold

Hvilken guild tok ned C'Thun først?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, emnetittelen forklarer alt..

Som dere sikkert skjønner, så lurer jeg på hvilken guild som tok ned C'Thun først :)

Endret av aespN
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nihilum var først med å ta ned C'Thun, Death and Taxes var først til å cleare hele AQ40. Det vil si inklusiv Ouro eller hva han heter. :whistle:

Endret av Energi
Skrevet
Nihilum var først med å ta ned C'Thun, Death and Taxes var først til å cleare hele AQ40. Det vil si inklusiv Ouro eller hva han heter.  :whistle:

6060715[/snapback]

kan nok hende at dette stemmer for Nihilum var nr 2 eller 3 til og ta ouro vis jeg ikke tar helt feil :) men nihilum var de 1 i verden til og ta C'thun

Skrevet (endret)

Nihilum tok ned C'Thun først av alle, og det var før nerf patchen til C'Thun kom :)

<edit: spiller på Magtheridon btw, Nihilum hadde mange EU first også ;)

Endret av cfg
Skrevet

Ja, vi (Nihilum) var world first på c'thun, og jo det var etter hotfixen. Var rimelig umulig å ta C'thun før hotfixen kom, tho etter vi tok han orket vi ikke stresse med Ouro så vi tok en dag av.

Dagen etter det tok vi Ouro uten noe stress egentlig, afaik så var vi første horde guild som klarte han, og om noen ikke vet det så er det faktisk en major forskjell på alliance/horde vs ouro.

Skrevet
Nihilum tok ned C'Thun først av alle, og det var før nerf patchen til C'Thun kom :)

<edit: spiller på Magtheridon btw, Nihilum  hadde mange EU first også ;)

6061311[/snapback]

Du kan vel ikke ta mer feil, Nihilum tok C'thun ca. 1 time før neste guild tok han og alle kills var etter nerfen av C'thun.

Skrevet
Dagen etter det tok vi Ouro uten noe stress egentlig, afaik så var vi første horde guild som klarte han, og om noen ikke vet det så er det faktisk en major forskjell på alliance/horde vs ouro.

6061325[/snapback]

Hav er forskjellen?

Skrevet

-et minimum av raidet får totems, og om de gjør det så er det fortsatt en 10% aggro forskjell.

-BoK

-BoW

-BoP

Og blessing of light som utgjør +400 healing til alle priests/palas.

Tro meg, det utgjør en forskjell.

Skrevet
-et minimum av raidet får totems, og om de gjør det så er det fortsatt en 10% aggro forskjell.

-BoK

-BoW

-BoP

Og blessing of light som utgjør +400 healing til alle priests/palas.

Tro meg, det utgjør en forskjell.

6061442[/snapback]

ehrm, +400 healing til Paladins. Med Holy light og Flash of light.

Priests har ikke holy light, og ikke flash of light heller. Den buffen fungerer kun med Pala heals. :)

Skrevet
ehrm, +400 healing til Paladins. Med Holy light og Flash of light.

Priests har ikke holy light, og ikke flash of light heller. Den buffen fungerer kun med Pala heals. :)

6061509[/snapback]

Ops, missread holy spells / holy light spells

uansett, point still stands.

Skrevet
Ja, for horde har jo ikke fordel på Viscidus..

6061636[/snapback]

Uhm, hvor sa jeg at vi ikke hadde det? Tho kan ikke si jeg er sjokkert over at det første noen crapkids gjør er og finne noe å flame tilbake for. Men, etter det jeg har hørt fra de fleste Ally uberguildene så er vist Visc så lett for dere at det var ikke gøy engang, har vell egentlig aldri spurt hva de gjør i motsetning til oss.

Skrevet

Knis. Kaller du "Ja, for horde har jo ikke fordel på Viscidus.." flaming? jaja.

Men uansett, Poison cleaner totem er tamt imba på viscidus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...