aespN Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 (endret) Ja, emnetittelen forklarer alt.. Som dere sikkert skjønner, så lurer jeg på hvilken guild som tok ned C'Thun først Endret 7. mai 2006 av aespN
Kjobben Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Nihilum på Magtheridon 6060285[/snapback] Skulle til å skrive det:P
AltuZ Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Nihilum på Magtheridon 6060285[/snapback] Skulle til å skrive det:P 6060316[/snapback]
Zeorsd Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 http://www.curse-gaming.com/ Er det bare meg eller påstår de at Death And Taxes hadde world first?
Energi Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Nihilum var først med å ta ned C'Thun, Death and Taxes var først til å cleare hele AQ40. Det vil si inklusiv Ouro eller hva han heter. Endret 8. mai 2006 av Energi
ugotabanana Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 http://www.curse-gaming.com/ Er det bare meg eller påstår de at Death And Taxes hadde world first? 6060666[/snapback] Den listen til curse-gaming er noe sludder to be honest.
AltuZ Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Nihilum var først med å ta ned C'Thun, Death and Taxes var først til å cleare hele AQ40. Det vil si inklusiv Ouro eller hva han heter. 6060715[/snapback] kan nok hende at dette stemmer for Nihilum var nr 2 eller 3 til og ta ouro vis jeg ikke tar helt feil men nihilum var de 1 i verden til og ta C'thun
cfg Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Nihilum tok ned C'Thun først av alle, og det var før nerf patchen til C'Thun kom <edit: spiller på Magtheridon btw, Nihilum hadde mange EU first også Endret 8. mai 2006 av cfg
JTR Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Ja, vi (Nihilum) var world first på c'thun, og jo det var etter hotfixen. Var rimelig umulig å ta C'thun før hotfixen kom, tho etter vi tok han orket vi ikke stresse med Ouro så vi tok en dag av. Dagen etter det tok vi Ouro uten noe stress egentlig, afaik så var vi første horde guild som klarte han, og om noen ikke vet det så er det faktisk en major forskjell på alliance/horde vs ouro.
Ildflue Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Nihilum tok ned C'Thun først av alle, og det var før nerf patchen til C'Thun kom <edit: spiller på Magtheridon btw, Nihilum hadde mange EU first også 6061311[/snapback] Du kan vel ikke ta mer feil, Nihilum tok C'thun ca. 1 time før neste guild tok han og alle kills var etter nerfen av C'thun.
Zepticon Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Dagen etter det tok vi Ouro uten noe stress egentlig, afaik så var vi første horde guild som klarte han, og om noen ikke vet det så er det faktisk en major forskjell på alliance/horde vs ouro. 6061325[/snapback] Hav er forskjellen?
JTR Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 -et minimum av raidet får totems, og om de gjør det så er det fortsatt en 10% aggro forskjell. -BoK -BoW -BoP Og blessing of light som utgjør +400 healing til alle priests/palas. Tro meg, det utgjør en forskjell.
Radhoo Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Plz, shamans har FROSTSHOCK! hehehe. Men egentlig er shamans oppskrytt og har liten nytteverdig i raids mot en paladin. <3 paladins
percha Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 -et minimum av raidet får totems, og om de gjør det så er det fortsatt en 10% aggro forskjell.-BoK -BoW -BoP Og blessing of light som utgjør +400 healing til alle priests/palas. Tro meg, det utgjør en forskjell. 6061442[/snapback] ehrm, +400 healing til Paladins. Med Holy light og Flash of light. Priests har ikke holy light, og ikke flash of light heller. Den buffen fungerer kun med Pala heals.
JTR Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 ehrm, +400 healing til Paladins. Med Holy light og Flash of light. Priests har ikke holy light, og ikke flash of light heller. Den buffen fungerer kun med Pala heals. 6061509[/snapback] Ops, missread holy spells / holy light spells uansett, point still stands.
JTR Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Ja, for horde har jo ikke fordel på Viscidus.. 6061636[/snapback] Uhm, hvor sa jeg at vi ikke hadde det? Tho kan ikke si jeg er sjokkert over at det første noen crapkids gjør er og finne noe å flame tilbake for. Men, etter det jeg har hørt fra de fleste Ally uberguildene så er vist Visc så lett for dere at det var ikke gøy engang, har vell egentlig aldri spurt hva de gjør i motsetning til oss.
Radhoo Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Knis. Kaller du "Ja, for horde har jo ikke fordel på Viscidus.." flaming? jaja. Men uansett, Poison cleaner totem er tamt imba på viscidus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå