Gå til innhold

noen andre som har blitt lei å sluttet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor slette? Tjener mer på å selge accounten sin.. Det skal jeg gjøre når jeg er ferdig med wow, men det er god stund til

6061781[/snapback]

Det har jeg også planer om å gjøre den gangen jeg er lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, har ikke slutta, men har heller ikke spilt på 2 måneder. Eksamener, fest og 52 dager played sa meg at wow kanskje burde legges på hylla litt.

Har tanker om å starte opp igjen i juni (er jo i et guildcommunity som jeg er lojal mot, ergo blir ikke kicka), men kommer til å dele accounten min med en kamerat. Dette kommer nok til å gjøre opplevelsen en del mer artig og. Tror jeg!

Skrevet
Hvorfor slette? Tjener mer på å selge accounten sin.. Det skal jeg gjøre når jeg er ferdig med wow, men det er god stund til

6061781[/snapback]

Det har jeg også planer om å gjøre den gangen jeg er lei.

6062036[/snapback]

Ikke dumt det ass. Jeg synes det blir for dumt å slette karakterene sine når man er ferdig. Like greit å tjene litt spenn på det og få noen som ikke orker å lvle selv fornøyd :)

Skrevet

Har ikke spilt på, vel, begynner å bli en del måneder. Og livet mit har aldri vært bedre, er sosail som aldri før og angrer overhodet ikke på at jeg sluttet.

Skrevet

Jeg har slutta utallige ganger, men finner alltid tilbake igjen. Litt surt å kjøpe et gamecard for kun å spille i en ukes tid, så jeg tror jeg tar meg en lang pause nå.

Skrevet

Har spillt siden beta, og er blitt temmelig lei raiding, farming etter rep / items / honor, og forsåvidt gold...

Etter å ha gått nesten en månede uten å logge inn, fant jeg ut at jeg likegreit bare kunne slutte...

det slo meg en dag jeg stod på taket til banken i orgrimmar, som jeg har gjort så mange ganger før... bare stått der uten noe å gjøre egentlig ^_^ Eneste grunnen til at jeg raider er for å få items, og jeg er lei raiding og syntes det er kjedelig... eneste grunn til å PvP'e er for items, pvp er blitt kjedelig og mye mer farming enn det å faktisk PvP'e ... vell, farme for rep og gold , DET er hvertfall bare for items... så da slo det meg, HVORFOR SPILLER JEG? vell, for å bli bedre, for å få items, for å komme videre i spillet.... så spurte jeg meg selv "hva gjør jeg når jeg har fått itemsa jeg vil ha, og alle rep er på exalted osv?" vell... raiding er fortsatt kjedelig, SELV om jeg skulle ende opp med det beste av det beste syntes jeg ... pvp? hehe, det har også blitt kjedelig pga måten det er satt opp i wow syntes jeg... og farme? vell, er det vits å farme etter noe når du har alt?

det var da jeg sluttet å spille wow, jeg spillte for å farme / grinde etter stuff, og om jeg skulle FÅ noe av det jeg siktet etter, så hadde jeg egentlig ingenting å GJØRE med det .... =/

Solgte kontoen min for 100 euro til en kjenning i wow, og er glad for at jeg gjorde det FØR expansion kom ;) har ennå en wow konto liggende , så mulig jeg aktiverer den igjen når expansion kommer, å fyrer opp en blood elf, det får tiden vise... er mye mer interesangt å spille for å bli bedre, å komme seg opp i level osv, enn å bare spille for å spille, uten mål og mening... så starte fresh på level 1, med 70 som mål med en helt ny rase og klasse (har aldri spillt warlock før, blir en blood elf warlock ; ) tror jeg kan gjøre spillet som ett nytt ett for meg ... håper hvertfall på det, har ett helt guild som håper på at jeg en gang skal komme tilbake ;P

Skrevet

begynner å bli litt lei her å, men grunnen er vel at lite progress i guilden å flere har blir mindre aktive, brukte meste av tiden på farming osv. noe jeg ikke liker i det hele tatt. så spiller ikke nå lenger utenom raid (iallefall nesten)

Skrevet

Har ikke spilt wow på et halvt år nå, skal begynne å spille igjen når Burning crusade kommer ut.n Det er jammen deilig med en pause.

Før så spilte jeg konstant, men etterhvert så var det bare å logge inn og idle litt i ironforge, kansje raide litt.

Savner wow littegrann da, vil lage meg en bloodelf, de er så søte :)

Skrevet

Jeg skal hvertfall ikke spille noe i sommer. Skal til USA i nesten 1 mnd, så det passer ganske bra. Får bruke ferien som avvenning :p

Skrevet

Jeg har ikke blitt lei av å slutte, slutter stadigvekk jeg, begynner igjen litt etterpå da =/

(med mindre du selvfølgelig mener "Noen andre som har gått lei, å sluttet?) vet jo aldri ;)

Skrevet

Når jeg ser dette så lurer jeg på hvorfor dere egentlig spilte i utgangspunktet? - Kjenner selv suget etter dkp og epics ;) - men det er det sosiale aspektet som holder meg i spillet. - Hvis jeg ikke hadde fått venner over hele europa som jeg savner å snakke med etter noen dager, så hadde jeg sluttet for lenge siden ..

Skrevet
Når jeg ser dette så lurer jeg på hvorfor dere egentlig spilte i utgangspunktet? - Kjenner selv suget etter dkp og epics ;) - men det er det sosiale aspektet som holder meg i spillet. - Hvis jeg ikke hadde fått venner over hele europa som jeg savner å snakke med etter noen dager, så hadde jeg sluttet for lenge siden ..

6088338[/snapback]

Enig der. Er så lei av å høre folk klage og klage over at det bare handler om epics. Spillet blir litt hva du gjør det til selv. Jeg synes å utforske nye plasser og å mestre nye utfordringer sammen med et guild som har sammarbeidet for å nå målet er veldig kjekt. :)

Gjest medlem-75284
Skrevet

6088338[/snapback]

Enig der. Er så lei av å høre folk klage og klage over at det bare handler om epics. Spillet blir litt hva du gjør det til selv. Jeg synes å utforske nye plasser og å mestre nye utfordringer sammen med et guild som har sammarbeidet for å nå målet er veldig kjekt. :)

6088485[/snapback]

For noen handler sikkert spillet bare om epics og gear og for andre handler det om spillet som du sier :)

Skrevet

Har ikke spilt wow på en uke nå snart. Og jeg har en del venner i spillet som jeg ikke kjenner irl. Heldigvis finnes det noe som heter irc, msn osv. De jeg har blitt kjent med har heldigvis interesse for andre spill enn WoW så jeg kutter ikke kontakten med dem ved å slutte med WoW :)

Så jeg "henger" nesten like mye med de nå som det jeg gjør når jeg spiller WoW.

Skrevet

Meningsløs tråd IMO... Vi slutter jo alle før eller siden...tenk om vi skulle hatt en sik tråd for alle spill..

WoW er bare et spill ikke noe mer.

Skrevet (endret)

Epixx&et godt og vennlig guild er eneste grunnen til at jeg fortsatt spiller. (altså raide, ta ned nye bosser, get phat L00t.)

Endret av Xtra
Skrevet
(med mindre du selvfølgelig mener "Noen andre som har gått lei, og sluttet?) vet jo aldri ;)

6088196[/snapback]

fixed:)

(pleier vanligvis ikke kommentere skrivefeil, men hvis noen kommenterer andres feil, men korrigerer feil, må jeg nesten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...