Penneknekt Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Nettstedet IGN.com har lagt ut 3. stk videoer av det kommende Neverwinter Nights 2. Feargus Urquhart fra Obsidian Entertainment kommenterer. Video 1: Intro & character creation Video 2: Tutorial, engine, companions Video 3: Tool Set, interiors, combat and magic Se videoene her
Piratpjokken Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 (endret) Ser meget, meget lovende ut! Har sett 1 video til nå. Opdaterer post etterpå! Edit: Har sett alle nå! Utroligt bra! Ser frem til spillopplevelsen min da eg starter det! Når står det i butikkhyllene? Endret 6. mai 2006 av jalla`n
Bear^ Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Dette ser meget lovende ut, får håpe at det ikke er spekka med så mye dill og dall at det tar 10000 år å kaste en spell. Ble litt tvilende når han forklarte at vær spell har sin effekt, og at den var "stor". Kan bli et problem for de med dårlig maskin. Spillet skal komme siger og skriver i September i følge gamer.no, men det kan endre seg.
Penneknekt Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 (endret) Ja, det ser lovende ut. Har alltid vært skeptisk til spill som benytter seg av tilesets (slik NWN gjorde), da dette ofte medfører at forskjellige områder blir seende relativt like ut. Frem til nå har jeg foretrukket løsningen som ble brukt i for eksempel Baldur's Gate-spillene, der alt var tegnet for hånd. Men med den nye teknologien, som tillater såkalt "rolling terrain", tror jeg spillet kan bli meget bra visuelt sett. Andre gode nyheter i NWN2: Muligheten til å se nedslagsfeltet for area-of-effect-spells (f.eks Fireball eller Cloudkill) Pause-funksjonen blir tilsvarende den i Baldur's Gate I og II Fleksibiliteten i utformingen av hovedfiguren Endret 6. mai 2006 av Penneknekt
h00v3r Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Må si jeg blei imponert over disse filmene, gleder meg rått til spillet kommer ut!
SirGalrim Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Woah. Positivt overasket. Hadde ikke forventet stort av NWN2 men syntes nå mye bra ble presentert i disse videoene.
Splitter Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Oj, takk for linkene! Hadde ikke sett disse før. Dette er et spill jeg har gledet meg til helt siden jeg hørte om det. Har ikke tall på hvor mange timer jeg har kastet bort på eneren. Noen som har en link til de videoene på 640 x 480? Hadde vært spennende å sett hva som står på skjermen i den første videoen.
Penneknekt Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Man må vel ha abonnement på IGN Insider for å få se videoene i høyere oppløsning. Personlig lurer jeg veldig på om de kommer til å benytte seg av "Point buy"-systemet fra det første spillet, eller om de gjør helomvendig og går for BG-varianten (altså at man ruller terninger for å fastslå abilities). Kommer sikkert mer informasjon om NWN2 i løpet av E3-messa.
Splitter Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 I videoen virker det som om de vil gå for det samme systemet som eneren, men det er litt vanskelig å se. Selv er jeg mest spent på de nye prestige (hvordan skrives egentlig det?) klassene. Ser ut til at det blir veldig mange klasser, men teksten er for utydelig til at jeg klarer å lese det som står.
Dr. Mobius Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg vil ligge med utviklerene av dette nydelig spillet!
Penneknekt Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Fant en stilig trailer for Neverwinter Nights 2. Ikke ingame-video, dette er sannsynligvis åpningssekvensen til spillet. Kan lastes ned som torrent-fil her.
Penneknekt Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Nå har IGN kommet med flere skjermbilder av spillet. Link
Cowboystrekk Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Ser meget lovende ut, grafikken minner meg om oblivion, men regelsystemet i NN2 er etter min mening overlegent oblivion sitt. Jeg gleder meg virkelig til NN2 kommer ut! Coop-multiplayer er det beste jeg vet med dataspill!
Straffa Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Ser meget lovende ut, grafikken minner meg om oblivion, men regelsystemet i NN2 er etter min mening overlegent oblivion sitt. Jeg gleder meg virkelig til NN2 kommer ut! Coop-multiplayer er det beste jeg vet med dataspill! 6083989[/snapback] Titan Quest skal også være mulighet for co op Demo
themanfrom Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg har ikke sett noen bevis på at spillet skal gis ut iår, men fyren sa helt på slutten av part 3: This is gonna be a fantastic game this year.. eller noe sånt. Han sa ihvertfall this year på slutten.
Cowboystrekk Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg har ikke sett noen bevis på at spillet skal gis ut iår, men fyren sa helt på slutten av part 3: This is gonna be a fantastic game this year.. eller noe sånt. Han sa ihvertfall this year på slutten. 6084458[/snapback] PÅ en side, som ejg tror er offisiell så står det at det skal komme ila sommeren Får håpe det stemmer!
Nitrius Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 (endret) Han sier da at spillet skal bli gitt ut iløpet av slutten på dette året. Hvis jeg ikke hørte totalt feil da altså. Edit: På slutten av part 3 sier han "NWN is gonna be out later this year" eller noe sånt Endret 11. mai 2006 av Nitrius
Cowboystrekk Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Han sier da at spillet skal bli gitt ut iløpet av slutten på dette året. Hvis jeg ikke hørte totalt feil da altså. Edit: På slutten av part 3 sier han "NWN is gonna be out later this year" eller noe sånt 6084743[/snapback] http://www.atari.com/nwn2/faq.php?sec=2. "later this year" betyr ikke nødvendigvis mot slutten av året
Splitter Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Han sier da at spillet skal bli gitt ut iløpet av slutten på dette året. Hvis jeg ikke hørte totalt feil da altså. Edit: På slutten av part 3 sier han "NWN is gonna be out later this year" eller noe sånt 6084743[/snapback] http://www.atari.com/nwn2/faq.php?sec=2. "later this year" betyr ikke nødvendigvis mot slutten av året 6092619[/snapback] I en video fra E3 sier han at spillet skal bli gitt ut i September 2006. Så må vi selvfølgelig regne med at det blir minst 1 - 2 utsettelser. Edit: Ups, der var skriveleif gitt. Endret 13. mai 2006 av Splitter P. Inegal
edds Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Spillet ser fantastisk bra ut. For meg hadde det nesten holdt med en grafisk oppdatering av 1'ern, eller i det minste litt mer innhold, men dette kommer til å ta kaka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå