Straffa Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 (endret) Har fått meg G15 keyboard. Veldig fornøyd men finner ingen games. Noen som vet om HL2 eller BF2 støtter keyboardet? Endret 6. mai 2006 av avanore
torstein_a Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Har hørt at hvis du bruker G15 i HL og CS for den sakenskyld, er det som cheat!
D3nnis Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 (endret) Har fått meg G15 keyboard. Veldig fornøyd men finner ingen games. Noen som vet om HL2 eller BF2 støtter keyboardet? 6052032[/snapback] ehm.. følger det med noen form for cdr/drivere med tastaturet? Har innstallert de? Har hørt at hvis du bruker G15 i HL og CS for den sakenskyld, er det som cheat! 6052953[/snapback] Ehm... hvorfor det ? ... Endret 7. mai 2006 av D3nnis
ZayCon Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 (endret) G15 funker nok i alle spill =D Men det hender at det er andre knapper man må trykke på! F.Eks i CS, når man skal skrive spørsmåls tegn så er dt på _ knappen Endret 7. mai 2006 av ZayCon
Goliath Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Har hørt at hvis du bruker G15 i HL og CS for den sakenskyld, er det som cheat! 6052953[/snapback] Pøh! Da er det fusk å bruke en gamermus kontra ordinær dpi mus da? Skillsene sitter ikke i hw'ene men mellom stolen og tastaturet
torstein_a Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Har hørt at hvis du bruker G15 i HL og CS for den sakenskyld, er det som cheat! 6052953[/snapback] Pøh! Da er det fusk å bruke en gamermus kontra ordinær dpi mus da? Skillsene sitter ikke i hw'ene men mellom stolen og tastaturet 6055329[/snapback] Ja, men hvis man får informasjon på LCD skjermen av hvor mye kuler man har igjen etc. er det visst cheat...Synes det er helt høl i huet jeg også!
Nitrius Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 I CS så ser man jo skuddene man har igjen uansett da.
Straffa Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Har hørt at hvis du bruker G15 i HL og CS for den sakenskyld, er det som cheat! 6052953[/snapback] Pøh! Da er det fusk å bruke en gamermus kontra ordinær dpi mus da? Skillsene sitter ikke i hw'ene men mellom stolen og tastaturet 6055329[/snapback] Ja, men hvis man får informasjon på LCD skjermen av hvor mye kuler man har igjen etc. er det visst cheat...Synes det er helt høl i huet jeg også! 6056141[/snapback] Dummeste jeg harq hørt. Du ser jo akkurat det samme på skjermen. OT: Jeg fant ut av det. Skikkelig bra keyboard dette her
Goliath Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Engelsk mest sannynligvis. Tror ikke G15 kommer med nordisk oppsett
Straffa Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Engelsk mest sannynligvis. Tror ikke G15 kommer med nordisk oppsett 6060485[/snapback] Har den engelske ja. Bruker norsk oppsett på den
Aasgaard Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Finnes G15 med svensk og dansk tastaturoppsett såvidt jeg vet. De ligger nok nærmere norsk. Har et engelsk her, det som irriterer meg mest er mangel på <>-tast. Ikke at de sitter et annet sted, men at det rett og slett ikke eksisterer en slik tast om man kjører norsk tastaturoppsett på engelsk G15. Ikke hva jeg har vært kar om å finne i alle fall. Det med at det skulle være juks å få info fra CS/BF2 i LCD-skjermen kan det faktisk være noe i. Ikke fordi det i seg selv er en fordel, men på grunn av metodene man må benytte seg av for å hente ut informasjonen og sende den til skjermen. Det er i alle fall tilfellet med World of Warcraft. Du får ikke tilgang til data uten å hente det fra minne, men å hente ting derfra er av prinsipp ikke godtatt. Hvis du bruker en plugin for å vise f.eks. livet ditt på LCD-skjermen kan du altså bli bannet. Ganske trist i grunn. Det er tastaturets største problem slik jeg ser det: At skjermen rett og slett ikke er støttet av så mye. Du kan vise winamp-info, system-info, og kanskje også hvem som snakker på teamspeak/ventrilo, men det er alt for laber støtte direkte fra spill.
Straffa Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Det kan ikke være cheats så lenge spilleprodusenten støtter keyboardet. Spill som støtter det finner du her Tviler på at du kan utnytte den informasjonen du har på LCD skjermen til juks. Den er veldig grei å ha da den viser klokka, mail og annet system info. hvis du har norsk layout på det engelske tastaturet vil du ikke finne <> da den er ved siden av Z.
VinterUlv Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) hvis du har norsk layout på det engelske tastaturet vil du ikke finne <> da den er ved siden av Z. 6061269[/snapback] Nei, som du ser på bildet har engelsk tastatur en forlenga shift-tast på venstre side. Altså mangler <>-tasten. Men det går an å gjøre det på gammelmåten. Bruk alt gr + asciikode. Ikke at jeg husker den koden i farta da. Endret 8. mai 2006 av VinterUlv
Straffa Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 hvis du har norsk layout på det engelske tastaturet vil du ikke finne <> da den er ved siden av Z. 6061269[/snapback] Nei, som du ser på bildet har engelsk tastatur en forlenga shift-tast på venstre side. Altså mangler <>-tasten. Men det går an å gjøre det på gammelmåten. Bruk alt gr + asciikode. Ikke at jeg husker den koden i farta da. 6061372[/snapback] De er på et annet sted på tastaturet. Se bilde lasta inn et bra LCD mod. Denne er et must for alle som bruker tastaturet
Aarstad1 Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Hei alle sammen, jeg kjøpte meg G15 for noen måneder siden.. jeg har ennå ikke fått til LCD displayed når det gjelder spill.. Musikk, Klokke, dato etc funker fint men den ser ikke ut til å vise noe fra spill. jeg har innstallert cden me driveren men det funker fremdeles ikke, noen som har tips?
Rookie_NO Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Hei alle sammen, jeg kjøpte meg G15 for noen måneder siden.. jeg har ennå ikke fått til LCD displayed når det gjelder spill.. Musikk, Klokke, dato etc funker fint men den ser ikke ut til å vise noe fra spill. jeg har innstallert cden me driveren men det funker fremdeles ikke, noen som har tips? 7052710[/snapback] Prøv en post her : https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=303
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå