Gå til innhold

Lost Sesong 3: Spoilertråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en ting til:

Dere vet han i orientation videoen?

Til the swan så mangler han en arm. Den spilles fra en rull, noe som tyder på at den er gammel.

Men på pearl orientation videon har han to armer. Men denne filmen er på kasett. Noe som viser at den er nyere.

Det er en av to muligeter:

Han har en tvilling.

Eller så har dharma fikset armen hans ved genmalipusjon.

 

Ikke jeg som har funnet ut dette da.

 

BTW:

Waxman.png

Lenke til kommentar
QTF?

 

http://www.side2.no/tvguide/article659746.ece

 

"Neste sesong av den populære serien er foreløpig ikke spilt inn, men ABC starter innspillingen til høsten."

 

:scared:

6346704[/snapback]

Håper at dette er en feil fra side2s side!

6346746[/snapback]

Nei, hvorfor skulle det være feil? De starter innspillingene, og sender episoder underveis. Tror de ligger 2-3 uker foran sendeskjema på innspillingene... Neste episode kommer antageligvis i september.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
QTF?

 

http://www.side2.no/tvguide/article659746.ece

 

"Neste sesong av den populære serien er foreløpig ikke spilt inn, men ABC starter innspillingen til høsten."

 

:scared:

6346704[/snapback]

Håper at dette er en feil fra side2s side!

6346746[/snapback]

Nei, hvorfor skulle det være feil? De starter innspillingene, og sender episoder underveis. Tror de ligger 2-3 uker foran sendeskjema på innspillingene... Neste episode kommer antageligvis i september.

6349283[/snapback]

Ja det er sikkert riktig, men hvis jeg ikke husker feil så begynte sesong 2 innspillingen om sommeren, kan ta feil..

Lenke til kommentar

Info...vel, det er stille rundt lost om dagen, men jeg fant disse ryktene for sesong 3:

(husk at disse ikke er bekreftet, og kan for alt jeg vet være bullshit, men jeg poster dem likevel.)

 

 

 

Apparently, there will be a Dharma flashback in episode 10 of season 3

 

Episode 1: Details Jacks heartache and holiday to Singapore, after Sarah leaves him, We see the Others primary camp for the first time

Episode 2: Desmond flashback, shows us the reason why he got kicked out of the military and also if the three survived the hatch incident

Episode 3: (This is the actual description) Jack and Kate find themselves locked up together and put under surveilance after a failed escape attempt, wounded Sawyer begins to bond with Tom (Zeke). Meanwhile Hurley returns to camp with some bad news, and Sayid stumbles across something he shouldn't have!

 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...