Gå til innhold

Visuelle problemer i WoW.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Har siden igår slitt med enkelte problemer i WoW som gjør meg helt sprø til tider. Det hele startet med at quest-logen påstod at jeg ikke hadde noen aktive quester. Nå vet jeg at jeg har aktive quester, jeg tom. prøvde å ansette en quest ved hjelp av en class bok jeg har i inventory, men den fastslår "You're already on that quest". Samme går for alle skillene mine også. Plutselig her om dagen hadde jeg absolutt ingenting i Tailoring. Ikke bare det, men spillefiguren min er borte også, altså 3D-modellen. Jeg kunne ha listet opp alle feilene, men det ville tatt evigheter.

Her har dere noen screens som sier det meste.

Ting jeg har prøvd er:

1. Slettet mappene Interface, WDB og WTF.

2. Repair tingen i WoW-mappa.

3. Lagt inn WoW på nytt.

4. Lagt inn nyeste versjon av grafikk-drivere.

Og hittil, ingen suksess.

post-16460-1146752534_thumb.jpg

post-16460-1146752545_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde logget ut midt i IF, og av den grunn så tror jeg ikke pc'en klarte og loade alt, og spillet klikket hver gang jeg prøvde og logge inn.. Men jeg gikk på en annen pc og der funket alt fint.. Så deretter fløy jeg til Theramore, på den andre pc'en logget inn med min, men samme feil igjen.. Jeg bare logget ut og inn så plutselig funket det til slutt.. :/

Skrevet

har opplevd det samme et par ganger selv. Men ikke etter at jeg fikk 2 gig med ram. Formatert HD? Det kan være pc'en som sliter litt og liksom..

Men har du bra pc så ligger jo neppe feilen der.

Skrevet

det er sant..du har en bra pc. Men jeg ville slengt inn 1 gig til. wow trives på alle måter best med 2 gig ram. Uten at det nødvendigvis er svar på problemet ditt.

Skrevet

Hvis du har Nforce brikkesett, må du disable Checksum offload. Dette gjør du på enhetsbehandling, og så på nettverkskortet ditt

Dette hjalp ihvertfall for meg nå rjeg hadde det samme problemet

Skrevet
Problems with "Unknown Entity", Sudden Disconnections, Question Marks in the inventory and similar

These issues are usually resolved by adjusting the configuration of your Network Card (please check with your Network Administrator before making any changes):

1. Go to Start > Control Panel

2. Double click to open Network Connections

3. Right click on your network adapter used to connect to the internet (usually called Local Area Connection) and go to properties.

4. Click the Configure button and go to the Advanced tab.

5. Please disable the following options if present: Checksum Offload or Hardware Checksumming

Please set the following options (if present) to Force 100 Full Duplex (the wording of the option may vary or you may need to select Force 10 Full Duplex for an older network): Connection Type, Speed and Duplex Settings or Media Type

If present, please set the Optimize for option to Throughput

6. Click on Ok.

This may cause your Connection to disconnect temporarily, restarting the computer will usually resolve this.

After adjusting the configuration delete the WTF, WDB and Interface folders in your World of Warcraft directory, this will reset the game to default settings, clear the cache (which may have become corrupt) and remove any potentially out of date Custom User Interface mods installed.

Derja, det virket for meg.

Skrevet

noen som har peil på ogsen dette funker på trådløst nettverkskort?

har også fått samme problem :( finner ikke checksum offload osv, heller ikke noe 100x duplex

irriterendes det at jeg er helt usynlig og character screen er jeg et vitt troll når jeg spiller night elf? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...