Lycantrophe Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg bare lurer på noe, et kort og sannsynligvis enkelt spørsmål. Virker nok litt noob nå, men eksakt hvordan funker + spell damage? F. Eks. på Firestonen til locks. Jeg _tror_ det er sånn at f.eks. Immolate gjør 50 damage, og du får et item med +10 så gjør det enten 10% mer av basedamage, altså fem, eller ganske enkelt legger til 10 damage, altså 60 totalt. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Legger vel bare til "20 firespell damage" til spellen. Vet ikke om det hjelper på DOT's. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 den legger til det som står, men det avhenger av casting time. på et spell med 3.5sec cast eller mer vil det bli full skade, mens for eksempel en frostbolt som har 3sec casting time vil bare få 84% av bonusen. 42% for 1.5sec. instant gjelder som 1.5 Lenke til kommentar
Marker Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 den legger til det som står, men det avhenger av casting time. på et spell med 3.5sec cast eller mer vil det bli full skade, mens for eksempel en frostbolt som har 3sec casting time vil bare få 84% av bonusen. 42% for 1.5sec. instant gjelder som 1.5 6040942[/snapback] Og DOTs vil få hele bonusen, fordelt på hvert enkelt tick. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Da takker man. tror jeg skjønner det nå Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Frostbolt får 81% på grunn av snare effekten. Shadow bolt med samme casting speed får 86% Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jepp.. Spells på 1,5 sek. eller lavere cast time får 1,5/3,5*+dmg i bonus (ca. 42,8%), spells mellom 1,5 og 3,5 sek. cast time får cast time/3,5*+dmg (dvs. 3,5sek spells får full bonus), og spells over 3,5 sek. cast time får også full bonus. DoTs får full bonus fordelt utover hvert tick som allerede ble nevnt. Nå skal det nevnes at DPSen du får ut av +spelldamage blir den samme uansett cast time, med mindre cast time er lavere enn 1,5 eller høyere enn 3,5. Så om du har +100 spelldamage, så vil du få ca. 28,5 DPS ekstra på spellcasting uansett cast speed. Edit: og som Carl M. nevnte er det noen unntak - f.eks. frost bolt og mind flay. Endret 4. mai 2006 av ZiggWarth Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Frostbolt får 81% på grunn av snare effekten. Shadow bolt med samme casting speed får 86% 6041169[/snapback] stemmer. Lenke til kommentar
Marker Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg antar at det er original cast time det er snakk om her, så hvis man har redusert casting time gjennom taletns, f. eks. warlocks shadow bolts, så vil ikke det påvirke +spelldmg bonusen? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Off topic: +Spelldmg til Paladins funker på en helt annerledes måte. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Off topic: +Spelldmg til Paladins funker på en helt annerledes måte. 6041230[/snapback] Paladins er care. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg antar at det er original cast time det er snakk om her, så hvis man har redusert casting time gjennom taletns, f. eks. warlocks shadow bolts, så vil ikke det påvirke +spelldmg bonusen? 6041211[/snapback] Ja, med talents har Shadow Bolt og Frost Bolt 2.5 sekunders casting time, men de får spelldamage bonus som 3 sekunds spells(som de originalt er). Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Off topic: +Spelldmg til Paladins funker på en helt annerledes måte. 6041230[/snapback] Paladins er care. 6041251[/snapback] Du er care. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Du er care. 6044485[/snapback] xD Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg antar at det er original cast time det er snakk om her, så hvis man har redusert casting time gjennom taletns, f. eks. warlocks shadow bolts, så vil ikke det påvirke +spelldmg bonusen? 6041211[/snapback] Ja, med talents har Shadow Bolt og Frost Bolt 2.5 sekunders casting time, men de får spelldamage bonus som 3 sekunds spells(som de originalt er). 6041277[/snapback] Helt sikker? Føler meg litt dum som speccet til 3.0 sec for å få mer bonus nå. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Ja, man bevarer bonusen som spellen opprinnelig har. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Fungerer +healing points på samme måte? Jeg er ny druid, og har skaffet meg et par bukser som gir 11+ healing. Hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Jepp, det fungerer på samme måte. For 100% bonus må spellen enten ha NÅ eller opprinnelig ha hatt en cast-time på 3,5 sekunder. Så en spell som har en cast-time på 1,75 sekunder vil bare motta 50% bonus. Unntaket er damage over time-spells, som mottar hele bonusen fordelt over alle ticksene. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Så, Fireball gir vel 100% av bonusen? selv om jeg nå har Arcane/Fire spell. Er 3.5sec egentlig, men jeg har 3sec. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Du kan bruke denne fine kalkulatoren her http://terranova.portalbay.com/Tools/tabid/470/Default.aspx Den kan også lastes ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå