Gå til innhold

Hva heter sangen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi nå er inne på sanger.. Er det noen som vet hva den sangen hvor det er noen som synger: nananana we're gonna rock you.. Heter?

 

Jeg gidder ikke synge den for noen (vet ikke hvem det ville vært værst for, meg elelr dere :wink: ), så hvis dere må ha et opptak kan det være det samme..

 

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-03 18:14, skrev Dings:

SinIC: Nei, det var ikke den.. tror det er noe som minner om barnestemmer som synger den linjen i den sangen jeg leiter etter.. jaja, får leite litt selv..


Mvh.

Dings



 

Peaches - Rosa helikopter ??

 

Jeg kan jo ta grundig feil da...

 

Og du Macgyver den nærmeste jeg kom den derre "Laa la la la lalalalal la" var: Phasio - Svärje. :smile:

Lenke til kommentar

hehe, jeg hørte for en stund siden at d skulle opprettes en service senter der man kunne maile evt sende en opptak av musikkbiten til en bestemt mailadresse, tlf nr ellernå og så kunne man få vite navnet på sangen evt gruppa..

 

men d er lenge siden jeg hørte om dette...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-04 02:07, skrev inventum:

hehe, jeg hørte for en stund siden at d skulle opprettes en service senter der man kunne maile evt sende en opptak av musikkbiten til en bestemt mailadresse, tlf nr ellernå og så kunne man få vite navnet på sangen evt gruppa..


 

Nja, her på haugen har de utviklet et slikt melodigjenkjenningsprogram. Ganske tøft. Algoritmen bak det er ikke så altfor fæl, heller.

Lenke til kommentar

Åh så domme dere er...det er jo SELVFØLGELIG "Ole Brum VS. Britney S. Theme"

 

Er det forresten noen som har sett den filmen med en mann og ei dame som tar no greier og flykter med det forr å legge det fram som bevis i en sak og det blir skyting og biljakt og "the bad guys" taper og fyren og dama blir sammen på slutten?

Lenke til kommentar

Det er laget en film ja som heter we're gonna rock you.

det er også laget en sang for lenge siden, jeg mener sangen heter we're gonna rock you. den er fra 80 tallet mener jeg.

 

_________________

Just admit you're a freak :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-10-04 08:20 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...