Gå til innhold

Til ettertanke. - Ditt liv på forumet


hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du tok ikke meg.. Sporte broren til en kompis om hvilke deler jeg skulle kjøpe! :blush:

Jeg hoppet derimot rett til Overklokking forumet og senere til Casemod.. :p

 

slik startet jeg min lille "karriere" her på forumet... :whistle:

 

 

Edit: Litt lik deg jeg vandahl... gadd (gidder) ikke å poste noe jeg heller... Bare leste (leser).....

Endret av Turb00
Lenke til kommentar

Mye av dette var alt for likt meg, bortsett fra at jeg startet på forumet, litt før vår 266mhz krasjet, og jeg innså at den pcn var gått ut på dato for noen år siden, og ikke ved min konfirmasjon.

Ellers, så har jeg jo holdt meg unna CS, men har hatt en del dumme poster uansett.

Jeg har jo blitt fanget her, lukker ikke en gang firefox..

Så.. Diskusjon.no bør ha advarsel, når man lager nye brukere, om at dette er avhengihetsdannende...

Lenke til kommentar

Hehe. Artig tekst :)

 

Kjenner meg faktisk igjen på flere av punktene dine. Første tråden min var fordi jeg trengte hjelp - Hjelp til å cracke Bearshare Pro. Fikk ett rapp over fingrene av Sim1, men slapp unna med bare 10 % Advarselniva(som for øvrig er oppe på 10 % igjen).

Lenke til kommentar

Jeg er vel et av de (sikkert mange) unntak, jeg kom faktisk ikke her for å spørre om noe i starten (les f.eks den første tråden min), men faktisk for å diskutere og jeg har etter det startet en rekke diskusjonstråder og kommet med en rekke forslag. Jeg har ikke blitt advart eller fått en eneste frekk kommentar slengt i trynet så vidt jeg husker og heller ikke vært frekk tilbake. Også startet jeg vel her når jeg var 14 og det var en god stund før konfirmasjonen.

 

Så jeg tror ikke jeg kan si at jeg kjenner meg igjen

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Min første post, 23/01-2003 : 20:43

 

hei, eg vil oppgradera PC'en min, men eg må få nytt hovedkort. så kan eg ta et nytt hovedkort i ein Compaq Presario 5676? eller kan eg bare bruke spesielle compaq hovedkortkort?

 

En salig blanding av dialekt og dårlig bruk av diverse tegn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...