Gå til innhold

Er dette bra oppsett?


Anbefalte innlegg

AMD athlon 64 x2 4200+

asus a8n-vm

250 gb sata hd

80 gb ide hd

1 gb elixir ram

xfx geforce 6500 256 mb pci-x skjermkort

350w PSU

kommer til å kjøpe et bra lydkort.

 

hva skulle ha vært bedre?

skal være til gaming og musikk (inspilling og redigering)

Endret av les_paul92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
jeg ville heller kutta prosessor ned et hakk og sprita opp skjermkortl litt istede.

 

Corsair brikkene er av et mye mer respektabelt merke.

 

alternativ til skjermkort: http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=341219

 

burde ha såpass om du skal game med pc i en stund framover

6035822[/snapback]

 

jeg har nå kjøpt alt på den lista! men vil kanskje kjøpe ett nytt skjermkort og ram.

har ikke budsjett til mer en de tingene jeg har lagt på lista!

Lenke til kommentar
Elixir RAM har jeg aldri hørt om. (Pleier ikke å være et bra tegn.)

Skjermkortet er nok for svakt for nye spill, og 350W PSU vil være for svak for et nytt skjermkort i middels/topp-klassen.

6031752[/snapback]

 

Riktig som maedox sier. Trapp heller litt ned på CPU og kjøp et litt bedre skjermkort.

PSU med mere Wat. Minimum 400W

 

Alternativt skjermkort: XFX GeForce 7900GT

Lenke til kommentar

Denne tråden er feilpostet og passer bedre i "Hjelp jeg skal ha ny pc". Som det står øverst i dette forumet stenges feilpostene her konsekvent, for at man skal få postet i rett kategori.

 

Forøvrig er det egne retningslinjer for emnefelt i den rette kategorien - emnefeltet skal inneholde pris, bruk og annen info.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...