Gå til innhold

Liker jente, liker hun meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, du har vel i bunn og grunn rett når det gjelder det å kjenne hverandre og kino, men jeg synes et morsomt alternativ, og for å ikke glemme billig, er å be henne med hjem på film, gjett om det blir kos da.

Det du starter kvelden med da er en peppes, eller et annet firma for den saks skyld, vi driver jo ikke med reklame her, pizza og en eller to brus.

 

Forresten, jeg har også tro på at det sitter en storsjarmør inne i han.

 

:)

6031029[/snapback]

 

Vist faen,Funker den der å ja. må nok side det som rema1000 "enkleste er det best" eller no sånt.

 

Når det kommer til selvtilit så er det det man trenger. bare vær avslappet og aller viktigst deg selv så går det bra.

Lenke til kommentar

Hvis du spør om hun har lyst til å finne på noe utnom skoletiden, og hun sier ja, så betyr vel det sånn ca at du i det minste virker litt attraktiv hos henne. Dette er såklart positivt ;)

 

Kino, som sagt, er dårlig. Bomma flere ganger på dette. Du vil snakke med henne. Og prøv å husk småting som hun nevner, da har du noe å snakke om neste gang. Prøv også å se om dere har noe til felles som igjen danner nye ting å snakke om. Hvis dere ikke har så veldig mye til felles kan det være lurt å gjøre noe med henne, ta henne med en plass eller noe, slik at dere har en felles opplevelse eller erfaring. :)

Lenke til kommentar
Hvis du spør om hun har lyst til å finne på noe utnom skoletiden, og hun sier ja, så betyr vel det sånn ca at du i det minste virker litt attraktiv hos henne. Dette er såklart positivt ;)

 

Kino, som sagt, er dårlig. Bomma flere ganger på dette. Du vil snakke med henne. Og prøv å husk småting som hun nevner, da har du noe å snakke om neste gang. Prøv også å se om dere har noe til felles som igjen danner nye ting å snakke om. Hvis dere ikke har så veldig mye til felles kan det være lurt å gjøre noe med henne, ta henne med en plass eller noe, slik at dere har en felles opplevelse eller erfaring. :)

6032031[/snapback]

 

Nei, nå ble jeg overrasket, jeg er faktisk enig med deg for andre gang i mitt liv.

 

Jepp, jeg glemte å nevne det, men jenter generelt setter stor pris på om du faktisk greier å huske sånne småting som om hun liker smør på popcorn eller ei, at du faktisk greier å huske noe annet enn at hun har fin rompe og store pupper.

 

Når det kommer til kinodelen, jeg har som deg, brent meg på denne flere ganger, og jeg har funnet ut at kafé eller hjemme-alene med film sammen med kommende dame er en god kombinasjon. Når det er sagt så tror jeg det er viktig å vise at du har selvtillit og at du ikke er for ivrig, da det lett kan føre til at hun synes du er patetisk, slik som hun ene mente i "cold case" i går.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Hvis du spør om hun har lyst til å finne på noe utnom skoletiden, og hun sier ja, så betyr vel det sånn ca at du i det minste virker litt attraktiv hos henne. Dette er såklart positivt ;)

 

Kino, som sagt, er dårlig. Bomma flere ganger på dette. Du vil snakke med henne. Og prøv å husk småting som hun nevner, da har du noe å snakke om neste gang. Prøv også å se om dere har noe til felles som igjen danner nye ting å snakke om. Hvis dere ikke har så veldig mye til felles kan det være lurt å gjøre noe med henne, ta henne med en plass eller noe, slik at dere har en felles opplevelse eller erfaring. :)

6032031[/snapback]

 

Nei, nå ble jeg overrasket, jeg er faktisk enig med deg for andre gang i mitt liv.

 

Jepp, jeg glemte å nevne det, men jenter generelt setter stor pris på om du faktisk greier å huske sånne småting som om hun liker smør på popcorn eller ei, at du faktisk greier å huske noe annet enn at hun har fin rompe og store pupper.

 

Når det kommer til kinodelen, jeg har som deg, brent meg på denne flere ganger, og jeg har funnet ut at kafé eller hjemme-alene med film sammen med kommende dame er en god kombinasjon. Når det er sagt så tror jeg det er viktig for det å vise at du har selvtillit og at du ikke er for ivrig, da det lett kan føre til at hun synes du er patetisk, slik som hun ene mente i "cold case" i går.

6032056[/snapback]

 

Det jeg sier, jeg er ok fyr når alt kommer til alt :tease:

 

Ja, viktig at du ikke maser på ei dame. I første stund vil du være vennen hennes, og ikke mer. Eller det er iallefall det du vil vise. Prøv deg så smått hele tiden og det kan fort nappe litt hvis hun er interessert!

Lenke til kommentar
Spør etter nummeret hennes. Send noen sms, la det gå et par dager, se om hun tar kontakt først.

6032750[/snapback]

 

Det er nokk ett godt tips :p Om du ikke er over 30, noe som jeg tviler på at du er.

 

Bare ved å lese tråden fikk meg til å føle 14 år igjen :p

 

Husker det første skikkelige forholde jeg hadde, tror jeg var 16 ? Ja var 16, hu var 15.

 

Jeg gikk til henne, 1.8 mil for å se film, når jeg kom fram var filmen ferdig, å jeg var så sliten at jeg fikk ligge over :) Vi var sammen i 2 år, har en liten pause nå da, men tror det ordner seg :love:

 

Så svare må vel være at jenter liker at du ofrer deg litt ;)

 

EDIT: Det må sies at de du liker, liker ofte deg tilbake.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Bowling pleier å være en fin aktivitet. Da kan man prate så mye man vil, og man får nok tid til å studere henne mens hun kaster kula :cool: Pluss at det er morsomt i seg selv å bowle. Men litt dyrt. Kult å først bowle og så spise ute eller no.

 

Kino er greit nok. Men det funker bedre når man har kjent hverandre en liten stund. I starten blir det bare teit egentlig.

Lenke til kommentar

Veit ikke helt om det kan funke, men du kan jo prøve:

 

Lag en ny msn (hvis du har msn'en hennes) og si at det er av venninene hennes som har fått ny msn. Så spør henne om hva hun synes om deg. Kommer nok ikke til å funke, men du kan jo prøve.

 

Skal prøve det sekv heg :love:.

Lenke til kommentar
Det jeg sier, jeg er ok fyr når alt kommer til alt  :tease:

6032077[/snapback]

 

Hehe, javel, du er vel det da. ;)

 

Veit ikke helt om det kan funke, men du kan jo prøve:

 

Lag en ny msn (hvis du har msn'en hennes) og si at det er av venninene hennes som har fått ny msn. Så spør henne om hva hun synes om deg. Kommer nok ikke til å funke, men du kan jo prøve.

 

Skal prøve det sekv heg :love:.

6038761[/snapback]

 

Det der prøvde en kamerat av meg seg på etter at han hadde vært forelsket i den samme damen i flere måneder, og resultatene kom, dog ikke så positive....

Så jeg ville ikke anbefale denne metoden.

 

:)

Lenke til kommentar
Veit ikke helt om det kan funke, men du kan jo prøve:

 

Lag en ny msn (hvis du har msn'en hennes) og si at det er av venninene hennes som har fått ny msn. Så spør henne om hva hun synes om deg. Kommer nok ikke til å funke, men du kan jo prøve.

 

Skal prøve det sekv heg :love:.

6038761[/snapback]

 

Det der prøvde en kamerat av meg seg på etter at han hadde vært forelsket i den samme damen i flere måneder, og resultatene kom, dog ikke så positive....

Så jeg ville ikke anbefale denne metoden.

 

:)

6038772[/snapback]

 

OK. Men jeg sa jo at det ikke kom til å funke kanskje.

Lenke til kommentar
Veit ikke helt om det kan funke, men du kan jo prøve:

 

Lag en ny msn (hvis du har msn'en hennes) og si at det er av venninene hennes som har fått ny msn. Så spør henne om hva hun synes om deg. Kommer nok ikke til å funke, men du kan jo prøve.

 

Skal prøve det sekv heg :love:.

6038761[/snapback]

 

det blir jo bare for dumt...

 

Snakk heller med dama og ha selvtillit, men uten å bli cocky!

Pass på at du ikke blir masset heller! Men la ting gå så naturlig så mulig, som om du snakker med kompiser!

lykke til da! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det vil jo aldri fungere i det hele tatt. Hva skjer når da hun du er keen på snakker med denne venninda i real life, og den venninda ikke skjønner bæret av hva hun snakker om, fordi hun har jo ikke fått seg ny msn..

 

Enten så kommer hun til å syns det er søtt at du er sjenert (lite sansynlig), eller så syns hun du er en patetisk dust som ikke tør å spørre henne rett ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...