Gå til innhold

Nokia N83? - bilder lekket(spy shots)


Anbefalte innlegg

Uff nå som endelig N80 skulle komme så dukker det opp

bilder av en såkalt etterfølger av denne med SUPER specs:

 

- Series 60 3rd Edition

- Large (at least 2.5-inch) 352*416pixels 16 million colour display

- Bluetooth 2.0

- MicroSD slot

- MP3 / ACC media playback

- FM radio with Visual Radio

- Featuring 5 megapixel shooter with Carl Zeiss optics, autofocus, mechanical shutter, and integrated flash and a VGA cam in front for videocalls

- GSM850/900/1800/1900 and WCDMA

- 802.11b/g for VOIP-calls

- 4GB Hard Disk

- USB

- Minijack(!) 3.5mm

- New nokia-style media control panel

 

LAUNCH 1st quarter 2007

 

 

a060502adanokian8301n9fr.jpg

a060502adanokian8302n5cd.jpg

a060502adanokian8303n7yt.jpg

a060502adanokian8304n2ix.jpg

a060502adanokian8305n7vt.jpg

 

Source:

http://www.symbian-freak.com/news/006/05/nokia_n83.htm

http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=47095

Endret av adilr82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får det første syns ikke det var mye nytt i den 4gb med bedre kamera, kanskje også bedre video optaker ,

 

sikkert flere fordeler men det bryr meg ingenting om.

 

før det første den kommer aldri 1 kvartal neste år tror jeg da før det andre vil det ha gått over 7-8 måned med n80 når den kommer.

 

ble ikek imponert :hmm:

 

en som skal ha n80 :)

Lenke til kommentar

Denne virker spennede, skal bli spennede å se hva nokia utaler snart da den har "lekket" ut.

Spesifikasjonene ser gode ut, 5mp kamera med carlzeiss og autofokus, skal bli spennede å se om de har fått med seg optisk zoom her og ;) (kan ikke si jeg så noe om det)

4GB harddisk var jo ikke noe skryte av da det er en samsung med 8GB, men helt klart det er bra av Nokia.

Noen informasjon om filmkameraet? jeg håper de har fått med seg 30fps og N93 funksjonalitet. om ikke bedre ;)

Jeg har og sett denne telefonen i en "rappevideo" på MTV forleden dag, kan det stemme at det er N83?

 

Ole :)

Lenke til kommentar

For min del så syns jeg Nokia imponerer med å komme ut med nye modeller fortløpende med bedre og bedre spesifikasjoner. Eneste bekymring er vekta som jeg tror kan bli i meste laget.

 

Endelig så skjønner mobilprodusentene at 3.5mm høretelefonutgang er tingen :thumbup:

Endret av Rakib
Lenke til kommentar
Jeg må si jeg gleder meg til å se SE's svar på noka sin N83 ;)

6026348[/snapback]

 

Eller samsung sin, men uansett så skal man ikke legge skjul på at Nokia har vært veldig innovative med sine nye modeller idet siste. Føler at de har tatt litt av rollen samsung hadde tidligere.

 

SE har også mye bra i vente, spess med tanke på p990 men ellers er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og vente på nyere modeller.

Lenke til kommentar

N83 skal visstnok være en double slider.

dvs du kan slide den ned og opp slider du den ned for du opp dedikerte kanpper for musikk avspilling.

 

 

When we look at the slider, you will notice it can slide in two directions. You can slide it open and unveil the keyboard for entering numbers and text or slide it the other way around so that you will get four special dedicated music keys on a touchpanel. This device is ment to be a music device and the amount of internal harddisk memory shows that.

 

 

http://www.newmobile.nl/eur/en/news.php?news_id=b76b16

 

 

PS! Symbian Freak har måtte fjerne disse bildene så det må være en

viss sanhet i de bildene:P

 

n831xl.jpg

Endret av adilr82
Lenke til kommentar

Veldig pen telefon! Men jeg må si som Dinsdale, at flashminne er tingen om dagen. Synes bl. a. at N91 er altfor tung å ha i lomma, men dette er en smak\vanesak. Speccsa er til å sikle etter, og jeg tror denne blir en verdig etterfølger av N80.

Lenke til kommentar

Dette blir vel min neste telefon etter N80, lr d blir vel 1-2 telefon mellom disse to modellene for d er nok en evighet til vi får se denne telefonen. Men det blir nok en bra telefon, gleder meg til å se ka nokia lanserer når N83 kommer i butikken :) Det må bli heftig skal d overgå n80/n83 :)

Lenke til kommentar
Har d skjedd no mer etter bildene ble lekket? Noen som har hørt noe mer om telefonen?

6107765[/snapback]

Nei, ikke annet enn at bildene har blitt fjernet en del steder.

 

Husk at denne er sannsynligvis veldig langt frem i tid. Vil sannsynligvis skje lignende som med N93, at ryktet kom tidlig, at den så blir glemt og så blir presentert etter det igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...